tc47 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Let's go homiez. Get in you devils. 18.30. Sky HD Saturday Night Football; TV2 Sport Premium. PS: Glemte å skrive "kamptråd" i trådnavnet, fiks please Latias? Thanks mate! Endret 25. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Fixed. Håper vi får se minst to av Kagawa, Mata og Januzaj. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Thanks bro! Da velger jeg Kagz + Adnan. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Sulten på et offensivt og spillevillig Manchester United i morgen. Det er ny tro, nytt håp og godt humør i troppen nå, tror jeg. Går ikke an å ikke glede seg. Håper ikke det blir skuff. Kan uansett ikke bli verre enn de andre svake kampene denne sesongen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Ny optimisme både blant fans og spillere, dette må jo bare bli bra.Første gang på lenge at jeg gleder meg til en United-kamp. Blir spesielt å se Ryan komme inn med dressen og spillerne bak seg, mens "Giggs will tear you apart again" (sannsynligvis) runger ut over hele Old Trafford. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Det blir magisk det For å si det sånn, taper vi 4-3 i morgen kveld går det helt greit for meg så lenge vi spiller "The United Way". Tar mye heller det enn en 1-0 seier og spill sånn som det har vært i hele sesongen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Jeg forventer at vi vil lede 3-0 i det 90. minutt, da Welbeck vil skaffe oss en straffe. Giggs reiser seg, løper ut på banen, og river av seg dressen som skjuler den røde drakten. Spider-Man-style. Går fram til straffemerket, limer ballen i venstre hjørne, og feirer ved å vise fram brystkassen igjen. Vi vinner resten av kampene i ligaen og Giggs fortsetter i klubben som spillende manager. 30 år, og 42 trofeer senere så får han sin egen statue ved siden av SAF. Han spiller fortsatt et par minutter per sesong, og er tidenes eldste PL-spiller som 70-åring, med mål i samtlige sesonger. Uansett , aner virkelig ikke hvilket lag Giggs vil stille med, men jeg kan jo spille med på ryktene om at Cleverley og Welbeck spiller, mens Mata og Fellaini benkes. De Gea Jones - Smalling - Evans - Evra Carrick - Cleverley Val/Januzaj - Kagawa - Welbeck Rooney 3-1. Endret 26. april 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Håper bare HAN ihvertfall innser at Smalling makter faen ikke å spille som back! Ellers liker jeg laget du kom med, bare at jeg tror vel det blir kanskje litt mer sånn: Janu/Val - Rooney - Kagawa Welbeck Endret 26. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Gleder meg til å se Giggsy sin første starting lineup nå! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Uniteds lag: De Gea; Jones, Vidic ©, Ferdinand, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Kagawa; Welbeck, Rooney. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Januzaj småskadet kanskje? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Wow, Giggsy med litt tradisjon der huh med Rio og ikke Smalling. Helt greit for meg, tror Rio var dritt ikke bare pga. alderen osv, men også fordi han mislikte Moyes og alt sammen. Ikke at det er en god grunnd da men. Resten er som tippet! Januzaj småskadet kanskje? Nei, rett og slett Valencia over Janu. Fordi han fortjener det. Han skapte målet borte mot Bayern, han spilte bra hjemme mot Bayern, han var warrior mot Olympiakos. En offensiv og god Valencia er herlig i en kamp vi skal vise passion! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Interessant. Mata er faktisk benket. Kagawa starter. Utrolig. Blir det en 4-4-2? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Januzaj ikke en gang i troppen. 6 engelskmenn fra start. Nice! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Interessant. Mata er faktisk benket. Kagawa starter. Utrolig. Blir det en 4-4-2? Det er også riktig gjort og som tippet Mata fortjener ikke å spille etter den begredelige kampen mot Everton der balltap ødela en del. Januzaj ikke en gang i troppen. 6 engelskmenn fra start. Nice! Ok kanskje skadet da men mener fortsatt at Valencia bør starte denne her. Subs: Lindegaard, Smalling, Mata, Chicharito, Nani, Young, Fletcher. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Wow, Giggsy med litt tradisjon der huh med Rio og ikke Smalling. Helt greit for meg, tror Rio var dritt ikke bare pga. alderen osv, men også fordi han mislikte Moyes og alt sammen. Ikke at det er en god grunnd da men. Resten er som tippet! Januzaj småskadet kanskje? Nei, rett og slett Valencia over Janu. Fordi han fortjener det. Han skapte målet borte mot Bayern, han spilte bra hjemme mot Bayern, han var warrior mot Olympiakos. En offensiv og god Valencia er herlig i en kamp vi skal vise passion! Så Januzaj fortjener ikke en plass på benken over Nani eller Young syns du? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Jo, det gjør jeg, og derfor skrev jeg at det kan hende han har en skade da. Men nå snakket jeg om Janu vs. Valencia standpunkt fra start i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Forresten, ingen Fellaini i troppen.... lol. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Forresten Fellaini og Januzaj gikk inn i stadion samme med spillerne med treningsklær på og alt sammen. Tror begge er fit. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Lurer på om det blir 4-4-2 med kagawa på kant eller 4-3-1-2 med kagawa sentralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå