Gå til innhold

Kamptråd - Hull City vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagbo, Jelavic og Long ser jeg for meg at kan skape problemer for oss. Spesielt sistnevnte elsker å score mot oss.

 

Ser for meg en tett kamp der vi ikke hevet oss før andre omgang. Gjerne etter at Hull har tatt ledelsen. Tror ikke Ozil starter siden han har vært ute så lenge. Håper Ramsey og Ox er klare. Flamini er vel også tilbake? Podolski bør få sjansen fra start igjen, med Cazorla i midten og Ox på kant.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor forskjellig nivå vi kan ha i de to omgangene, tror jeg vi kan vinne dersom vi holder nullen til pause. Hvis forsvaret vårt og polakken er på topp (de dårlige første omgangene våre har ikke rot i forsvaret føler jeg), kan det gå fint. Tipper 0-1, etter scoring i andre omgang.

 

Litt morsomt at vi skal spille to _veldig_ viktige kamper mot Hull på tampen av sesongen da. Blir morsomt å se hvor forskjellige de kan bli, med tanke på at kampen i Hull ikke er så viktig for Hull som FA-cup finalen er.

Lenke til kommentar

Sagbo, Jelavic og Long ser jeg for meg at kan skape problemer for oss. Spesielt sistnevnte elsker å score mot oss.

 

Ser for meg en tett kamp der vi ikke hevet oss før andre omgang. Gjerne etter at Hull har tatt ledelsen. Tror ikke Ozil starter siden han har vært ute så lenge. Håper Ramsey og Ox er klare. Flamini er vel også tilbake? Podolski bør få sjansen fra start igjen, med Cazorla i midten og Ox på kant.

Har vel kun scoret ett mål mot oss før? :p

 

Ellers enig i at Podolski bør starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...