Linepusle Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Takk for treff i dag. Det ble en fin dag i vårens tegn. Jammen kom vi oss helt til Sponhuset. Etter en start i Schmettows allé (og til den samme Schmettows vinkjeller) klarte vi å komme oss ned til Ladestien gitt, og ruslet til Sponhuset så vi fikk oss de lovede vaflene Her er mine bidrag: Schmettows allé: Pløying på Rotvoll: Statoil Rotvoll: Eselfjes: Chewbaccaegg: Vår på Ladestien: Tjeld: Arker: Undergang: Endret 5. april 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hei og takk for fin samling. Her er noen av bildene mine fra i dag IMG_0619 by echoCam, on Flickr IMG_0764 by echoCam, on Flickr IMG_0745 by echoCam, on Flickr IMG_0741 by echoCam, on Flickr IMG_0711 by echoCam, on Flickr Endret 5. april 2014 av andycam Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Takk for idag! Veldig fine bilder fra dere begge, spesielt liker jeg Schmettows allé og Arker fra Linepusle og nr. 1 og 3 fra Andycam. Er oppe litt sent idag... Her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Endret 6. april 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 takk for fin tur. Her er mine Dette blir året Eselet kommer til å stå under dette treet når jeg passerer Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Takk for en flott vandring i vakkert landskap. Her kommer noen av mine bilder: 1.Rotvoll Nedre 2.Fototreff Rotvoll 3.Klesrulle The Gothic Rotvoll Nedre 4.Statoil 5.Ladestien 6.Ladestien 7.Schmettows Allé 8.Schmettows Allé 9.Rotvoll stasjon 10.St.Hanshaugen Noen flere på Flickr Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Takk for turen, her er noen av mine bilder: Rotvoll Stasjon Fundament Hest 1 Esel Hest 2 Benk Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) takk for turen i går. flott landskap og godt selskap. noen av mine bilder: 1. NÅ starter vandringen 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Så mye fint dere har funnet - bra alle bildene, vanskelig å plukke ut favoritter, men nevner disse: krøllx: 1-3-7 eivind: toget-hest 1-fundament Nelson: 1-5-6 Helena: 4-6-8 Andycam: 4-5 Linepusle: Pløying-Statoil-Vår Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Litt sen tilbakemelding, men bedre sent enn aldri. Mange varierte bilder, som vanlig. Mine favoritter: Andycam: 1 - lekkert. Helena: 5(ble fint, ja!),9 (du har noen blinkskudd derfra nå!) Nelson90: 1 - spørs hvem som treffer på eselet under treet først! Randi: 7 (Har du fikset på himmelen?) Eivind: Esel - artig uttrykk. Krøllx: 2 (morsomt!), 5 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Linepusle, "fiksingen" er den at 7. ble tatt dagen etter i blåtimen - skulle ha skrevet det. (Skrev det på FB). Ellers ikke annen "manipulering" enn at det er konvertert fra RAW, og mørknet en tanke. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 takk for den fine fototuren. Disse bilder liker jeg spesiellt god: KrøllX 7+8 Eivind Benk Helena 2,4 7,8 Anders 1, 3 Linepusle Arker Her er noen av 2xBenker vår Statøl Rød-brun-gul Rottvol Ved nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå