Bykatt Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Aprilfest 2014 - Bykatt - Mat Bruker: BykattUtfordring: Jeg er en ivrig hobby-fotograf som i lang tid knapt tok et bilde, så jeg solgte unna alt utstyr. Jeg finner det befriende enkelt å bare ha et lite, billig kamera. Skal bruke aprilfesten til å komme ordentlig i gang med bildetaking igjen. Mat har jeg jo nødvendigvis rundt meg flere ganger daglig, så dette bør være gjennomførbart. Jeg er blant dem som drar opp mobilkamera ute på restaurant uansett.Deltakernivå: PingleUtstyr: Canon EOS M 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Mat? Kattemat er vel lov da, så man får se.. ja.., en katt. 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Mat serveres også katter, ja - så det kan godt hende det kommer med en firbent venn på et eller flere av bildene. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Dette blir mat-ematikk på høyt plan! Evt. mat-tematikk! Endret 30. mars 2014 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Tja - "høyt plan" er kanskje å skru forventningene litt... høyt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Mat serveres også katter, ja - så det kan godt hende det kommer med en firbent venn på et eller flere av bildene. Det går også fint om du viser en tobeint katt. Det har jeg egentlig veldig lyst til å se. avataren din er så pen. Endret 1. april 2014 av pybalto 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Mat serveres også katter, ja - så det kan godt hende det kommer med en firbent venn på et eller flere av bildene. Det går også fint om du viser en tobeint katt. Det har jeg egentlig veldig lyst til å se. avataren din er så pen. Selfie med mat? Neppe - trives bedre bak kameraet! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Kylling-sandwich - Mathallen Canon EOS M med EF-M 18-55mm på 35mm - f/5, 1/50s, ISO 1250. Noen glemte aprilfesten sin, og kom halvveis inn i kylling-sandwichen før hun foreviget den. Var i grunnen veldig god! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Synes bildet var bra jeg, gjorde seg med "spist av" ..... var du med på treffet vi hadde til mathallen? Endret 2. april 2014 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bilder av mat bør jo være fristende - og helt ærlig var det ikke så fristende med en halvspist sandwich. Ser frem til bilder av mat i denne tråden før den blir spist på. 1 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Pent bilde, likte godt den grønne servietten under smørbrødet. 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Bilder av mat bør jo være fristende - og helt ærlig var det ikke så fristende med en halvspist sandwich. Ser frem til bilder av mat i denne tråden før den blir spist på. Fikk du med deg oppstyret rundt Martha Stewarts matbilder, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Chef Lyhne Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Fjernet Endret 2. april 2014 av Chef Lyhne 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Lun Quinoasalat Quinoa.jpg Panasonic GH3 med Olympus 60mm makro. Det var da svært? Er vel ikke din tråd dette Chef Lyhne? Endret 2. april 2014 av Kenneth Solfjeld 1 Lenke til kommentar
Chef Lyhne Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lun Quinoasalat Quinoa.jpg Panasonic GH3 med Olympus 60mm makro. Det var da svært? Er vel ikke din tråd dette Chef Lyhne? Da har jeg misforstått. Trodde meningen var at alle kun poste bilder her. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lun Quinoasalat Quinoa.jpg Panasonic GH3 med Olympus 60mm makro. Det var da svært? Er vel ikke din tråd dette Chef Lyhne? Da har jeg misforstått. Trodde meningen var at alle kun poste bilder her. Det er ikke for sent å bli med på Aprilfest 2014. Les mer her om hva du må gjøre for å bli med. 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Her hadde det skjedd mye siden sist. Synes bildet var bar jeg, gjorde seg med "spist av" ..... var du med på treffet vi hadde til mathallen? Takk. Jeg har vært med på treff på Mathallen før, men jeg tror faktisk aldri jeg har spist der før. Bilder av mat bør jo være fristende - og helt ærlig var det ikke så fristende med en halvspist sandwich. Ser frem til bilder av mat i denne tråden før den blir spist på. Skal se hva jeg får til. Enig i at det bør ser fristende ut, men kan ikke love bare fristende bilder. I dag glemte jeg igjen aprilfesten mens jeg spiste middag, og kom ikke på det før etter maten var fortært. Får se hva det blir for kveldsmat. Pent bilde, likte godt den grønne servietten under smørbrødet. Takk. Det var forsåvidt et nødbilde, men det smakte faktisk fortreffelig! Bilder av mat bør jo være fristende - og helt ærlig var det ikke så fristende med en halvspist sandwich. Ser frem til bilder av mat i denne tråden før den blir spist på. Fikk du med deg oppstyret rundt Martha Stewarts matbilder, kanskje? *ler høyt* Kan ikke love noe særlig bedre her egentlig... Lun Quinoasalat Quinoa.jpg Panasonic GH3 med Olympus 60mm makro. Det var da svært? Er vel ikke din tråd dette Chef Lyhne? Da har jeg misforstått. Trodde meningen var at alle kun poste bilder her. Helt greit for meg, altså! Lun Quinoasalat Quinoa.jpg Panasonic GH3 med Olympus 60mm makro. Det var da svært? Er vel ikke din tråd dette Chef Lyhne? Da har jeg misforstått. Trodde meningen var at alle kun poste bilder her. Det er ikke for sent å bli med på Aprilfest 2014. Les mer her om hva du må gjøre for å bli med. Oppfordrer deg til å bli med på egen fest. Jeg kan signere på at her er det innsatsen og ikke resultatet som teller! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hmm... kanskje du kunne snudd den, og satt den spiste siden inn i papiret? Og tatt bilde med veldig smal dybdeskarphet? 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Her var det mange morsomme kommentarer, synd jeg ikke fikk vært med til Mathallen, kunne godt ha spist noe sånt noe. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Hmm... kanskje du kunne snudd den, og satt den spiste siden inn i papiret? Og tatt bilde med veldig smal dybdeskarphet? God idè. Synd jeg var skikkelig sulten da jeg kom på aprilfesten og stoppet opp for å ta bildet - kreativiteten var ikke på topp. Her var det mange morsomme kommentarer, synd jeg ikke fikk vært med til Mathallen, kunne godt ha spist noe sånt noe. Jepp. Mye bra mat, så mye at det er vanskelig å bestemme seg for hva man vil ha, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå