Gå til innhold

PS4 har klikka helt..


Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte ps4 på release-dagen i november i fjor, og har vært fornøyd med den og alt har fungert og den er blitt brukt nesten hver dag.

 

Etter at jeg spilte i går før jeg la meg, så skrudde jeg den helt av (ikke standby). I dag våkner jeg til at ps4 er i standby og at disc til bf4 er ejecta ut av systemet :omg:

 

Men det er ikke det verste, jeg prøvde å dytte CDen forsiktig inn som vanlig, og cden ville ikke inn. Nå lager den bare den lyden som om at den prøver å ta inn en cd, hvert 5 sekund. Hva gjør jeg??

 

Edit: Har prøvd å skru den helt av, dra ut alle kabler, men samme problem oppstår..

 

Naval Strike expansion for bf i dag og selvfølgelig streiker den? :wallbash:

Endret av KroenenKarl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde dette problemet.

Først av alt. For å få PS4 til å funke igjen ta ut stikkontakten i et minutt, og trykk ps4 på, slik at den får "tømt" seg for strøm.

Sett stikkontakten i igjen, og start opp.

Hvis det ikke går, slå av PS4, start den opp ved å holde power inne i mange sekunder til du får opp sikkerhetsmodus. Velg så å laste ned firmware på nytt. Da virker den inntil videre.

 

Så for å løse problemet på permanent basis når din PS4 virker igjen.
(Min gjorde det samme som din, og det skjedde en 3 -4 ganger i løpet av 1 uke.)

 

Under din PS4 vil du se en liten gummifot i midten foran hvor ejectknappen er.
Den gummifoten kommer i kontakt med ejectknappen, og simulerer at du holder eject-knappen inne.

Løsningen for noen er å sette PS4 på 2 stk dvd-covre, slik at gummifoten ikke er i kontakt med bordet.
Noe som ble meget penere var å kjøpe møbelknotter/puter hos Jysk.
De har en mix-pakke med forskjellige møbelknotter, og det er noe store runde sorte knotter der. De er tykke nok til at gummifoten på PS4 ikke går i bordet.
Så fester du bare 4 slike store sorte møbelknotter i hvert hjørne på din PS4, og problemet er vekk.

 

Jeg har ikke hatt problemet siden jeg fikk møbelknotter på min PS4, slik at gummiforten ikke skubber opp i ejectknappen.

 

20140325_193416_zps9deb91f9.jpg

 

20140325_193434_zpseaa1c5e5.jpg

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...