Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Swansea


atwater

Anbefalte innlegg

mmd.png VS swansea1_zpsa24c4f55.png



Spilles på Emirates Stadium


Spilles den 25.03.14 kl 20:45


Sendes på TV2 Sport Premium 3



Etter 6-0 tapet mot Chelsea så må Arsenal komme tilbake og vise styrke. Vinner Arsenal denne kampen er det bare 4 poeng opp til Chelsea, og muligens tilbake i gullkampen.



Satser på en sterk 2-0 seier.


GOYG!



Mulig start oppstilling:



Szczesny


Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs


Arteta - Flamini


Rosicky - Cazorla - Podolski


Giroud


Endret av Nyrili
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en must-win.

 

Kan ikke forstå annet enn at Gibbs sitt røde kort blir opphevet. Håper på følgende oppstilling dersom det røde kortet blir overført til Ox:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Flamini

Rosicky - Cazorla - Podolski

Sanogo

Ryktes at Koscielny er ute denne kampen.

Lenke til kommentar

Vi er i forferdelig form om dagen. Skaper knapt sjanser og scorer enda færre mål. Swansea har rundspilt oss mer enn en gang de siste årene.

 

Tror dette blir en tett og jevn kamp der Swansea styrer på midten, men kommer ikke til de store sjansene. U er et realistisk resultat, men vi kan muligens klare å snike med oss en knepen seier.

 

1-1, med muligheter for 2-1 eller 1-0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Chamberlains røde kort blir fjernet. I så fall håper jeg på dette laget:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Flamini

Chambo - Rosicky - Cazorla

Sanogo

 

Ærlig talt ser jeg gjerne at Källstrom starter i stedet for en av de to sentrale også.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gravde frem noen stats for å roe nervene mine:

  • Swanseas borteform er LDLDLLDLL. Tre poeng på ni bortekamper, med andre ord. Totalt (hjemme og borte) to poeng på sine fem siste.
  • Swansea har tatt ett poeng på elleve kamper mot topp-7-lag denne sesongen. Tapte alle bortekampene.
  • Til tross for formduppen vår, er vi ubeseiret på Emirates siden sesongåpningen mot Villa. Vi har tatt 13 poeng av 15 mulige på våre fem siste hjemmekamper.

Håper virkelig Sanogo starter og putter sitt første Arsenal-mål i morgen. Vi trenger en formsterk spiss ut sesongen, og det blir neppe Giroud.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gravde frem noen stats for å roe nervene mine:

  • Swanseas borteform er LDLDLLDLL. Tre poeng på ni bortekamper, med andre ord. Totalt (hjemme og borte) to poeng på sine fem siste.
  • Swansea har tatt ett poeng på elleve kamper mot topp-7-lag denne sesongen. Tapte alle bortekampene.
  • Til tross for formduppen vår, er vi ubeseiret på Emirates siden sesongåpningen mot Villa. Vi har tatt 13 poeng av 15 mulige på våre fem siste hjemmekamper.

Håper virkelig Sanogo starter og putter sitt første Arsenal-mål i morgen. Vi trenger en formsterk spiss ut sesongen, og det blir neppe Giroud.

 

Roa nervene mine også, så takk for den!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...