Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alternative glidemidler/andre husholdningsartikler til analt bruk (splittet)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tannkrem hører da ikke hjemme der!

Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!
Glidemiddel i så fall.

Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det ;)

Sennep i rumpa har jeg hørt er en fornøyelse.

Har også hørt at ketchup på skjorta også er en fornøyelse

Lenke til kommentar

Tannkrem hører da ikke hjemme der!

Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!
Glidemiddel i så fall.

Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det ;)

Aldri i livet om jeg hadde prøvd det hverken der eller på snurrebassen. Kun glidemiddel i så fall

Lenke til kommentar

Nå som tråden er splittet, kjør på med tips og ideer folkens! Gjerne egne erfaringer også!

Brukte silikonbasert smøre- og glidemiddel på jobben i dag for å tre noen kabler gjennom en gummigjennomføring(jeg er mekaniker). Fikk en lur ide. Er jo meget praktisk når glidemiddelet er på sprayboks!

Lenke til kommentar

Nå som tråden er splittet, kjør på med tips og ideer folkens! Gjerne egne erfaringer også!

Brukte silikonbasert smøre- og glidemiddel på jobben i dag for å tre noen kabler gjennom en gummigjennomføring(jeg er mekaniker). Fikk en lur ide. Er jo meget praktisk når glidemiddelet er på sprayboks!

Aldri i livet om jeg hadde sauset inn lillehans eller bakenden til partneren med produkter produsert for bruk på et verksted!

Nei, om jeg ikke hadde hatt glidemiddel tilgjengelig ville jeg brukt store mengder spytt eller hentet fra framsiden som tvillingsjel foreslår.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...