anonympappkasse Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Vil hvertfall vite hvor du "fikk tak i glidemiddel kjapt" Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Vil hvertfall vite hvor du "fikk tak i glidemiddel kjapt" Vaselin eller tannkrem 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Vil hvertfall vite hvor du "fikk tak i glidemiddel kjapt" Vaselin eller tannkrem Tannkrem???! Au!!! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der! 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tannkrem på tenner, ikke tenner på tannkrem! Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der! Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der! Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!Glidemiddel i så fall. Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der!Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!Glidemiddel i så fall. Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det Sennep i rumpa har jeg hørt er en fornøyelse. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der!Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!Glidemiddel i så fall. Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det Sennep i rumpa har jeg hørt er en fornøyelse. Har også hørt at ketchup på skjorta også er en fornøyelse Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tannkrem hører da ikke hjemme der!Hører like bra hjemme der som alt annet man putter inn!Glidemiddel i så fall. Synes gutter kan prøve å ta tannkrem i rompa selv om de mener jenter skal ha det Aldri i livet om jeg hadde prøvd det hverken der eller på snurrebassen. Kun glidemiddel i så fall Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Nå som tråden er splittet, kjør på med tips og ideer folkens! Gjerne egne erfaringer også! Brukte silikonbasert smøre- og glidemiddel på jobben i dag for å tre noen kabler gjennom en gummigjennomføring(jeg er mekaniker). Fikk en lur ide. Er jo meget praktisk når glidemiddelet er på sprayboks! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg tror ikke jeg ville brukt noe som ikke var ment for å brukes på huden eller inntas oralt. Sånn generelt sett. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hva om man er sår bak der? Mye som kan svi eller ikke være bra for huden. Kanskje man er allergiker eller har eksemhud... Man kan jo hente fra foran også, men anbefaler å kjøpe inn glidemiddel. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Første tanke som slår meg må være Spenol eller andre tilsvarende hudkremer. Ellers har man vel kanskje smør og matolje til nøden, hvis det ikke blir for tyntflytende da. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Nå som tråden er splittet, kjør på med tips og ideer folkens! Gjerne egne erfaringer også! Brukte silikonbasert smøre- og glidemiddel på jobben i dag for å tre noen kabler gjennom en gummigjennomføring(jeg er mekaniker). Fikk en lur ide. Er jo meget praktisk når glidemiddelet er på sprayboks! Aldri i livet om jeg hadde sauset inn lillehans eller bakenden til partneren med produkter produsert for bruk på et verksted! Nei, om jeg ikke hadde hatt glidemiddel tilgjengelig ville jeg brukt store mengder spytt eller hentet fra framsiden som tvillingsjel foreslår. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Spytt er jo fortsatt bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Man kan jo hente fra foran også Kan dere bli våte nok til at det blir nok juice å hente fremme da? Da har jeg isåfall lært noe nytt idag også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Man kan jo hente fra foran også Kan dere bli våte nok til at det blir nok juice å hente fremme da? Da har jeg isåfall lært noe nytt idag også. fult mulig hvorfor ha ingen nevnt "the obvious" - matolje? Anonymous poster hash: 6f3a9...477 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 hvorfor ha ingen nevnt "the obvious" - matolje? Jeg har jo nevnt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg