Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spising av sopp

Gyr0

Anbefalte innlegg

Hvordan velger du deg fuckfriend, Krisha? Velger du noen som er mindre fin, slik at det ikke er noen interesse fra din side? Eller som jeg gjorde, alt basert på utseendet. Dreier seg jo tross alt om sex. Viktig med preferanser.

Fikk pratet med han igår. Han var heldigvis ikke usikker. Phew! Men han var visst ikke vant med at jenter er så direkte med han. Han ble paff når jeg beskrev årsaken til reaksjonene hans. Traff visst spikeren på hodet.

Ser veldig lyst ut, til tross for mine issues med å binde meg. Han tar det utrolig bra, og liker at jeg ikke stresser. Han inviterte meg med ut på padling, første gangen han drar med ei jente inn i padlemiljøet så tidlig. Er jo det han brenner for. Vanligvis har det tatt over ett år, eller så har det ikke blitt noe av i det heletatt. Så har han et par overraskelser på g.

Det ene er en aktivitet, noe han var sikker på skulle gjøre meg nervøs. Den er jeg spent på. Den andre skjønte jeg med engang var; sopp.

Ellers har det begynt å synke mer inn, at jeg faktisk ikke er singel lenger . Siden ting har blitt avslappet og komfortabelt.

Spiser du sopp så vær forberedt på å le deg selv til tårer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meksikansk sopp ja. Har prøvd noe lignende. Er vel kanskje og den meste kjente soppen folk generelt spiser og hygger seg med.

Og håper du hadde med deg en stabil person på jomfruturen din da, cakenommy. Psykedeliske leketøy er ikke bare-bare og går det gale da så kan det virkelig gå gale, og en kan få en helt hinsides nedtur av nye dimensjoner. Men en lander jo alltid igjen på sopp, dog en får vel muligens et helt vanvittig sykt og trist førsteinntrykk da.

Og selv synes jeg egentlig at en nedtur kan være minst like innholds- og lærerik, men, det er vel en annen diskusjon gjerne.

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

Meksikansk sopp ja. Har prøvd noe lignende. Er vel kanskje og den meste kjente soppen folk generelt spiser og hygger seg med.

Og håper du hadde med deg en stabil person på jomfruturen din da, cakenommy. Psykedeliske leketøy er ikke bare-bare og går det gale da så kan det virkelig gå gale, og en kan få en helt hinsides nedtur av nye dimensjoner. Men en lander jo alltid igjen på sopp, dog en får vel muligens et helt vanvittig sykt og trist førsteinntrykk da.

Og selv synes jeg egentlig at en nedtur kan være minst like innholds- og lærerik, men, det er vel en annen diskusjon gjerne.

Alltid vært forsiktig med bruk av psykelika. Tar ikke en tur med hvem som helst. Har derfor aldri hatt en eneste badtrip, nedtur eller bivirkninger i ettertid.

Hadde forresten med ene barndomsvenninna mi med på jomfruturen min på sopp. Kjent henne hele livet. I tillegg har hun mye erfaring, så følte meg aldri utrygg.

Lenke til kommentar

Alltid vært forsiktig med bruk av psykelika. Tar ikke en tur med hvem som helst. Har derfor aldri hatt en eneste badtrip, nedtur eller bivirkninger i ettertid.

Hadde forresten med ene barndomsvenninna mi med på jomfruturen min på sopp. Kjent henne hele livet. I tillegg har hun mye erfaring, så følte meg aldri utrygg.

Hørtes både fornuftig og forsvarlig ut. Trygge omgivelser er alfa og omega for at turen har muligheter for å bli bra. Men når en merker det begynner å bli litt kjipt evt, kan det hjelpe godt på å bare endre på lyset i rommet eller musikken f.eks. Hvis en sitter inne da. Selv synes jeg det ofte er mye kjekkere å være ute når jeg turer, enten ute i naturen eller på andre mindre skoglige områder, men været og temperaturen bør jo være kurant da.

Hvordan inntrykk har du fått av psykadelika til nå da? Bare hygge og mye latter eller har du lært noe nytt med deg selv og kanskje?

Det er og mulig å endre på småting i personligheten også når en turer, ved å utforske seg selv og sine reaksjonsmønstre. Men det krever en del av seg selv da, og en stabil turkamerat som er med hele veien. Er vel ikke alle som er like åpen til sinns heller for den slags, men mange er jo.

Lenke til kommentar

Det var på hjemmefest, og så jeg fikk prøve meg i forskjellige settinger og omgivelser. Hadde sovet lite og dårlig natta før, så la meg inn på soverommet hennes og slappet av med musikk, klarte helt fint å ligge alene. Venninna mi kom innom og sjekket iblant. Vi var ute og gikk og så på stjernene og naturen, satt inne og hørte på god musikk og bare pratet masse shiet og svada. Så gikk jeg hjem alene med musikk på ørene og så på naturen og omgivelsene.

Psykelika har aldri bare vært for moro og kosens skyld. Fordi om det er mye befriende med det. Synes det er interessant å se seg selv fra nye perspektiv, som du kanskje ikke har vært istand til å innse før. Føler jeg har fått mye ut av det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...