Linepusle Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hallo, hallo! Det ble et lite knippe bilder på turen i dag, og 8. mars-markeringen kom også med! Paroler: Glass: Øyeblikk: Blå vegg: Formskåret madrass: Jernbanefisk: Spor i betong: Spurveskygge: Trapper: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du har en teft for motiver, Linepusle - det ble mye originalt her.Takk for et hyggelig treff - fin start fikk vi også, og det ble ikke for kaldt. Skal se om jeg får til noen flere enn denne kai-pålen.Hadde ikke tort å fotografere den oppe fra kanten om ikke Linepulse stod trygt i nærheten: 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk alle for igår! Så intressante og kreative bilder Linepusle. Liker spesielt Spurveskygge (wow) og Trapper. Fine farger og teksturer i ditt Randi. Nr. 1-4 tok jeg når jeg gikk fra bussen til treffet. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Takk for treffet i går! Linepuls, bildet av spurveskygge var et fulltreff Randi, fine farger og vinkel Helena, likte veldig godt bilde 9+10, fint lys og skygger Noen av mine bilder...i monokrome farger 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk for i går! Mine bilder: 1 2 3 4 5 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Så mye forskjellig. Skal se på mine i kveld......liker alle bildene dere har lagt ut, men fokuserer på to hos hver av dere: Linepusle:glass og øyeblikk Helena:1 og 3 krøllx:1 og 4 Eivind:4 og 5 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Hei! Jeg har forsøkt å endre tittelen på tråden - putte inn Bildetråd foran. Finner ikke ut hvor(dan). ?? Denne gangen har vi veldig forskjellige uttrykk etter fototreffet. Interessant, men mine favoritter er: Randis stubbe med nydelig blåfarge rundt er flott. Helenas nr. 1 med vakre farger og nr. 6 med fint lys og "artige folk"! Krøllx nr. 6 og 7 har fine linjer og bra komposisjon. Eivinds nr. 5 har stramme linjer og en fin liten måne. Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hei, takk for det hyggelig fototreffet. Mine favoritter: Eivind 2, 5 Linn 4,5,7 Helena 3,4 Linepusle 1,2 1 Knust vinduet 2 Under the bridge 3 refleksjon 4 utstillingsvindu 5 Bil 6 Fender hilsen, Hagen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Mange flotte bilder, fikk lyst til å ta en tur oppover igjen! Ser dere har en uvanlig vinter.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jan, du er velkommen til å besøke oss. Det gjelder forresten for andre Akam-folk også. krøllx, fint lys i dine bilder. Det siste er min favoritt. Godt komponert og fin stemning. Eivind, liker best nr. 2. RambaZamba, stilige bilder, spesielt nr. 2 og 5. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Da kommer litt flere bilder fra meg, en uke forsinket: 1. Mosegrodd og vakker (se første innlegg) 2.Litt kaldt på torget: 3.I Prinsens gate 4.Glade Galleri vindu 5. Glade Gallerivindu 6. Veiter navn? 7. Flagging i Kanalen 8.Toget 9.Reflection Solsiden 10.Solsiden 11.Festningen - på hjemveien Flere bilder i et sett på Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå