OHJohansen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har fått seks topp-skjermkort på én maskinSlik har du aldri montert skjermkortene dine før Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Joda, Hadde det ikke vært for bit-coin, Så hadde ingen brukt en tråd hylle til kabinett 6 Lenke til kommentar
andhar Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 rundt 4000 Mhash/s regner jeg med han har her. Artig å leke med, men blir nok å gå i minus om man miner bitcoin med det her med tanke på strømkostnadene. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg anon12234 Skrevet 3. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før"hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Endret 3. mars 2014 av Henrik2k 29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lurer på hva poenget med artikkelen er. 5 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Dette er normalt blandt Crypto-coin minere. Ligende teknikker har blitt brukt siden bitcoin kom til verden. Det jeg klør meg i hue for er den utrolig magre summen han klarer produsere med det der.. Det er helt på tryne dumt å mine bitcoin med GPU nå, det er mye større gevinster i å mine andre crypto-coins, IE: LiteCoin. 2 Lenke til kommentar
hey0nice Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Stusset veldig på denne overskriften jeg og. Enkle overskrifter som "Slik kan skjermkort bli montert av bitcoin-minere", "Slik monterer man 6 topp-skjermkort i én maskin" eller "Se hvordan bitcoin-minere kan finne på å montere skjermkort" ville vært bedre. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Stusset veldig på denne overskriften jeg og. Enkle overskrifter som "Slik kan skjermkort bli montert av bitcoin-minere", "Slik monterer man 6 topp-skjermkort i én maskin" eller "Se hvordan bitcoin-minere kan finne på å montere skjermkort" ville vært bedre. Kunne ikke vært mere enig. 2 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Stusset veldig på denne overskriften jeg og. Enkle overskrifter som "Slik kan skjermkort bli montert av bitcoin-minere", "Slik monterer man 6 topp-skjermkort i én maskin" eller "Se hvordan bitcoin-minere kan finne på å montere skjermkort" ville vært bedre. Hei, Takk for innspill - har endret titelen nå. 5 Lenke til kommentar
xoltx Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 men kan den kjøre minecraft ^^ Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 har corsair en 1500W modell ? den staar i hvertfall ikke paa corsair.com Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Stusset veldig på denne overskriften jeg og. Enkle overskrifter som "Slik kan skjermkort bli montert av bitcoin-minere", "Slik monterer man 6 topp-skjermkort i én maskin" eller "Se hvordan bitcoin-minere kan finne på å montere skjermkort" ville vært bedre. Hei, Takk for innspill - har endret titelen nå. Topptopp! 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) *host* men de som gjør slikt/noe i nærheten, aka deres eget forum legger dere ikke merke til? *host* Ett eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564540&p=21460497 Endret 3. mars 2014 av MariusJS 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uxzuigal Skrevet 3. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Tvilsomt, men din reaksjon tyder på at du er i den aldersgruppen, skjerpings. 10 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Med vannkjøling så kunne han nok krympet hele riggen vesentlig, til å passe inn i et normalt lite kabinett og ekstern radiator. Langt mer praktisk spør du meg. :-) Kunne nok sikkert presset litt ekstra juive ut av korta også, tross mining. Og lydnivå av en annen verden. ^^ Men morro å se hvordan noen slenger slikt opp kjapt og gæli. :-) 1 Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har selv bygget noe lignende, men flytting til leilighet der det ikke var praktisk å ha en så støyende rigg har gjort at jeg har lagt det på hylla. Ville nok heller minet alt coins uansett ja. F.eks bruke tjenester som http://hashco.ws eller middlecoin.com som veksler mellom de mest lønnsomme coinsa og veksler de inn i bitcoin automatisk for deg. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 rundt 4000 Mhash/s regner jeg med han har her. Artig å leke med, men blir nok å gå i minus om man miner bitcoin med det her med tanke på strømkostnadene. Spørs jo hvor man stjeler strømmen fra det... 2 Lenke til kommentar
hey0nice Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) "Slik har du aldri montert skjermkortene dine før" hva faen vet du om det? og hvordan i huleste kan en slik overskrift komme gjennom spam-filteret til hw.no? Er forfatteren 11 år? Stusset veldig på denne overskriften jeg og. Enkle overskrifter som "Slik kan skjermkort bli montert av bitcoin-minere", "Slik monterer man 6 topp-skjermkort i én maskin" eller "Se hvordan bitcoin-minere kan finne på å montere skjermkort" ville vært bedre. Hei, Takk for innspill - har endret titelen nå. Hehe, vanligvis småpirker jeg ikke slik. Liker forresten at dere endrer på ting dere får kritikk for Endret 3. mars 2014 av hey0nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå