HelenaN Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Takk alle for enda en fin og hyggelig fotodag! Her kan vi poste bildene. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) (Flotte bilder Helena) Akre og jeg var baktroppen, og nådde ikke opp i høyden til de andre - vi holdt oss i lavlandet. Helena godkjente vi kunne hekte oss på tråden også…he,he. (Rapport i bloggen) Heading Ila I Heading Ila II Nidareid bro - Heading Ila Kornsiloen Nedre Ila - nærmer oss Ilabekken Lost and Found ved Ilabekken: Sol på Ilabekken: Detaljer ved Ilabekken: Frozen Ilabekken: Vårlig i Februar: Endret 9. februar 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Takk for et hyggelig treff - som vanlig. Denne så de fleste, skjønner jeg. 55mm f/5.0 S&H Abstrakt Finn Eivind! Merkelig trønder-vinter Endret 8. februar 2014 av Ratleto Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hei og takk for en fin tur Brukte kun makro objektivet denne gangen og tok ca 150 bilder. Noen favoritter #HelenaN:1, 2 ser ut som det blåser veldig, 8 fint perspektiv, 10 fint perspektiv og SH. #RandiA: Heading Ila I fin farger og refleksjon, tre #Ratleto: Rust bilde, tre, 55mm f/5.0, meg LOL som forventet , blå bildet ser ut som skyer/hav kreativt #krøllx: Bilde 2 ila i SH, Bilde 6 Attack veldig kult trodde dette var fra labben og mikroskop, Bilde 8 flott perspektiv gjør seg i SH. #Linepusle: Blanke blader mye fine detaljer, Is og foss kreativt med den kombinasjonen:), Iskjeve. 1. Inntørka 2. Isporten 3. Lysblad 4. Greinfall 5. Isdrypp 6.Isalien 7.Dødt grønt tre 8.Isfall 9.Lekeplass Endret 9. februar 2014 av Neotetra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Her har det kommet opp mye kunstnerisk fotografering ja - utrolig hva dere finner av motiver. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Takk for et hyggelig treff! Det er første gang jeg skal legge inn bilde her, men finner ingen funksjon hvor jeg kan importere filer fra min laptop inn hit. Kan jeg få litt veiledning? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Jeg fant ut av det... Testet ut nytt objektiv 55-200mm, noe utfordrernde med "nærbilde" av is og andre detaljer, men utrolig artig Mange fine og interessante motiver. Noen favoritter: Helena - nærbilde av is&blader, RandiA - vårlig februar, Ratleto - Finn Eivind (morsomt!), Neotetra - isdrypp og isalien. Noen av mine bilder: Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 krøllx: først og fremst må du da klikke på "Bruk full editor", nederst til høyre under skriveruten. Da får su opp en Ment-linje over tekst-ruten, sånn ca midt i menyen finner du tegnet for bilde. Bare spør om du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, se der - flott, - fin samling fra foto-treffet Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Heo og hå og takk for morsomt treff med mye nærgående isstudium. Mange fine motiver her, noen jeg kjenner igjen, men også mange jeg ikke så. Slik er det alltid heldigvis. Jeg vil framheve Helenas nr. 4 med glassklar is, Randis Vårlig i februar med klare farger, de mest abstrakte til Ratleto likte jeg veldig bra, Neotetras Inntørka og Isporten, og til slutt Krøllx's to bilder fra Ila - stramme og fine! Bra samling. Her er noen av mine: Blanke blader: Foss bak foss: Is og foss: To par: Iskjeve: Isskjold: Theisendammen: Par i hjerter: Langs Nidelva_ Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mange fine motiver har dere funnet! Noen favoritter: Helena: nr 4 og 6 Randi: "Vårlig i Februar" Ratleto: Liker dine abstrakte bilder. Neotetra: nr 6 og 8 Krøllx: nr 4 Linda: "Is og foss" Is 1 Is 2 Is 3 Is 4 Trestamme Bru Fotografer: Bonusbilde fra hjemveien: Lenke til kommentar
andycam Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei, og takk for hyggelig treff. Mye flott is i den bekken nå. IM5D4259 by echoCam, on Flickr IM5D4257 by echoCam, on Flickr IM5D4208 by echoCam, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Alle kunstverkene var fine, vanskelig å fremheve noen, men prøver: Helena:1 og 8 Ratleto:2 og 6 Neotetra:1 og 5 Krøllx:8 og 10 (bru og hjerte) Linepusle:1 og 4 Eivind:Is (2) og Bru (eventyraktig) Andycam:2 og 3 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tusend takk foe hyggelig fototreff. Jeg liker spesiellt godt Anders 1+2 Eivind Is 4 Linepusle Is og foss Neotetra 3 Her er noen av mine: Resten ligger på Flickr 1 2 4 5 6 7 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå