Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs Newcastle

PrettyBoy

Anbefalte innlegg

rt.pngvs5jxu.png

Premier Leauge

Hvor: @Stamford Bridge

Når: 08.02.2014. kl.16:00

Vises på: TV2Premium /TV2SUMO

Chelsea har Ginkel fortsatt ute med skade, Torres er på vei tilbake.

Newcastle har Tiote, Ameobi, Gouffran, Obertan, Bigirmana og Cisse som er usikre for dagens kamp, men Colloccini, R.Taylor er fortsatt ute med skade. Remy soner karantene.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter kampen mot City, så er det ingen som fortjenter å bli tatt ut av troppen, men kampene kommer tett på også i februar, så viktig med rotasjon. Kamp allerede borte mot WBA på tirsdag.

Hvem starter tror dere?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det finnes Newcastle-supportere på dette forumet også, vet du. Trenger ikke være redd for å reklamere for kamptråd i vår tråd også, selv om du vet vi blir å vinne og er redd for å bli hånet.

(...)

Har ingen forhåpninger bortsett fra minst mulig baklengs. Er redd det blir slakt, type 5-0.

Lenke til kommentar

Sorry glemte det :(

Er på jobb, multitasking er ikke no for meg hehe..

Er ikke så sikker på slakting, vi vinner som regel ikke kampene med mange mål, og Newcastle er et tøft lag som vi sliter mot, men det hjelper at dere har mange ute ja.

Hvem tror du starter for dere?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er redd det blir slakt, type 5-0.

Det hadde vært ulikt Chelsea denne sesongen.

Men at dette er en kamp vi bør og skal vinne uten større problemmer er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Er ikke så sikker på slakting, vi vinner som regel ikke kampene med mange mål, og Newcastle er et tøft lag som vi sliter mot, men det hjelper at dere har mange ute ja.

Hvem tror du starter for dere?

Er vel bare på St. James' Park vi har god kontroll på Mourinho, så i morgen blir det nok motsatt.

Tipper det blir lagoppstillingen Durin skrev over, bortsett fra Marveaux med Gosling. Med andre ord et jævlig dårlig lag.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Steven Taylor i forsvar, ja. Jeg er kanskje litt troende til at Pardew drar opp en 4-3-3/4-5-1, med Marveaux ut av laget over og Yanga-Mbiwa som defensiv midtbane. Starter Gosling blir jeg trist. Jeg savner Jonas.

Edit: Luuke er veldig langt unna toppform og vil forhåpentligvis ikke starte. Kommer innpå etter 60 min.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

#NUFC v @chelseafc (4-2-3-1): Krul; Debuchy, Williamson, S.Taylor, Dummett; Anita, Santon; Ben Arfa, Sissoko ©, Sammy Ameobi; de Jong.

Pardew starter med Santon som defensiv midtbane og Saylor som midtstopper. Gratulerer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...