Latias Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tråden for curling under OL. Både kvinner og menn. Norges kamper: 10/02 16:00 USA - Norge 11/02 11:00 Norge - Russland 12/02 06:00 Norge - Tyskland 13/02 11:00 Norge - Sverige 14/02 06:00 Canada - Norge 14/02 16:00 Kina - Norge 16/02 06:00 Storbritannia - Norge 16/02 16:00 Norge - Sveits 17/02 11:00 Norge - Danmark Norges lag: Thomas Ulsrud, Torgeir Nergård, Christoffer Svae og Håvard Vad Petersson Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Blir disse kampene vist live på tv? Finner de ikke på NRK sin sendeplan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Blir disse kampene vist live på tv? Finner de ikke på NRK sin sendeplan. Kanskje ikke så rart siden det er TV2 som har OL-rettighetene. Regner med at alle Norges kamper vises live på enten hovedkanalen eller på Zebra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Klasse de draktene der. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ser aldri på Curling annet enn noen ganger i OL. Hvordan er nivået på det norske laget i år? Har vi sjangs på gull? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Samme laget som tok sølv i Vancouver. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Ser aldri på Curling annet enn noen ganger i OL. Hvordan er nivået på det norske laget i år? Har vi sjangs på gull? Tja, vi har hvertfall sjangs på medalje. Norge har spilt jevnt over veldig bra hele denne sesongen, men de canadiske gutta har spilt jevnt over bedre. Det fikk vi også en siste bekreftelse på under Continental Cup for noen uker siden. Når det er sagt, hvis alle gutta spiller på sitt aller beste skal også Brad Jacobs slite. Samme laget som tok sølv i Vancouver. Men med en annen reserve. I Vancouver var Thomas Løvold reserve, i år har de fått med seg unge Markus Høiberg. Edit: Kan forresten legge til at de norske jentene var ufattelig nære å kvalifisere seg til OL. Jentene måtte ut i en Olympic Qualifier-turnering i Füssen nå rett før jul. Vinneren der fikk den siste plassen i OL. Jentene kom til 'finalen', men dessverre ble de japanske jentene for sterke, så de snappet den siste plassen. Edit 2: Bare for å være en skikkelig flisespikker, Latias, så heter Nergård Torger uten i. Endret 6. februar 2014 av sebbur 2 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Selv om Canada er som favoritt å regne, så kan man alltids håpe på mirakler som i finalen i Lake City OL. Har vel en god sjangs på finale. Kanskje Carlssen kommer med noen innspill underveis Endret 6. februar 2014 av slipten Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Husker godt gullet i Salt Lake. Da var det ut på isen med kost, skøyter og snøballer.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Husker vi drev og sendte avgårde kontorstoler med folk sittende på bortover gangen på skolen og brukte mopper til å koste. Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ser aldri på Curling annet enn noen ganger i OL. Hvordan er nivået på det norske laget i år? Har vi sjangs på gull? For å si det sånn: lag Ulsrud har mye større sjanse til gull enn det lag Trulsen hadde før OL i Salt Lake. For å sette et tall, ca 14% sjanse for gull (har du penger du har råd til å tape anbefaler jeg å sette penger på dem til 11 i odds som bookmakerne gir). Medaljesjanse på rundt 60% (hvilket det også kan settes penger på til 2.0 i odds). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Gleder meg til at USA skal møte Norge Det skal jeg få med meg. Ellers så håper jeg på Norsk eller amerikansk seier Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bare å seg gutta i di draktene blir gøyt. Er de bare herrenes kamper i 1.post? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kommer nok til å bli gøy, og vi har jo også gode utsikter i og med at det var dette laget som tok sølv i vancuver. Man kan da ikke utelukke at det skal bli noen pallplassering på disse i denne omgangen av OL Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Artig greie med de buksene for 4 år siden, nå drar de det for langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Haha. Jeg digger det. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, er enig. Ikke de mest optimale buksene de har på seg Lenke til kommentar
vad Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Artig greie med de buksene for 4 år siden, nå drar de det for langt. Det var det folk som sa for fire år siden også. Sannelig om jeg veit. Men internasjonal oppmerksomhet får de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Litt eye candy på laget til Storbritannia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå