TorVidle Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Velger nivå "pingle", så får jeg se om min ant bilder øker - det er ihvertfall nok å ta av. Regner og med hovedfokus på kunstnerisk redigering uten grenser. Tor 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det tror jeg kan bli spennendende Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Starter med et klassisk motiv fra heia, dvs Høgjæren hvor solen går ned bak myke åskammer og det er tid for timen med de lange herlige skyggene. 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Det tror jeg kan bli spennendende Tja, det kommer nok an på øynene som ser, men det kan bli enkelte gilmt utenfor normal A4- redigering. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 "Merle - The way Home" 3 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 "Golden Stars" 5 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Heia og stjernene er to "perfekte" motiv og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor jeg liker de. Når det gjelder Merle så vet jeg egentlig ikke helt jeg skal forklare det jeg ser. Lyset blir veldig "sært", men sært i positiv forstand, for jeg liker det men jeg klarer ikke å "forklare" hvorfor jeg liker det Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Heia og stjernene er to "perfekte" motiv og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor jeg liker de. Når det gjelder Merle så vet jeg egentlig ikke helt jeg skal forklare det jeg ser. Lyset blir veldig "sært", men sært i positiv forstand, for jeg liker det men jeg klarer ikke å "forklare" hvorfor jeg liker det Hyggelig at du liker inntrykkene Angående Merle ligger fokus på personen ved relingen som ser mot lyset og i retning hjem (som er langt nede i Gibraltar), noe jeg prøver å få frem i stemningen. Ser du nøye etter (i full størrelse) så ser du og skipperen i et av vinduene oppe, han ser og i samme retning, dvs mot lyset og "hjem". Det er ikke alltid lett å definere hva som ligger bak, og ei heller definere for andre hva de selv egentlig opplever enten inntrykket gir en positivt eller negativt følelse. Men det er det som er spennende med fotograferingen for min del, nemlig den grenseløse friheten. Tor Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 De to naturbildene fra Høgjæren og Golden Stars var veldig forskjellige, jeg likte begge, men med en forkjærlighet for det første. Ekstra vakkert med de fine silhuettene og de lange skyggene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det første ble utrolig flott synes jeg, klasisk motlysbilde. Liker også de andre to, fint lys på begge. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke fått lagt inn på noen dager pga ymse så jeg tar meg friheten til å legge inn 2 i dag. "Forgotten" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 De to naturbildene fra Høgjæren og Golden Stars var veldig forskjellige, jeg likte begge, men med en forkjærlighet for det første. Ekstra vakkert med de fine silhuettene og de lange skyggene. Takk for hyggelig kommentar - selv har jeg nok en forkjærlighet for kontrastene og skyggene motlysbilder skaper (slik sett tar jeg nok flest bilder om høsten og vinteren pga bedre lysforhold med en lavere sol enn om sommeren). Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 "Jærlys" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Det første ble utrolig flott synes jeg, klasisk motlysbilde. Liker også de andre to, fint lys på begge. Hyggelig at du likte bildene, som jeg nevnte over er motlysmotiv noe av det jeg tar mest bilder av. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 "Purple Mist" 3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dette var friskt TorVidle Litt usikker på hva jeg skal mene om det siste der. Jeg er ikke spesielt fan av overdrevet behandling, men på en annen side synes jeg du på en eller annen måte har fått det til her... Jeg la vertfall merke til bildet, og siden jeg tok meg tid til å kommentere, så må det vel kanskje ha trigget meg på en eller annen måte, hehe. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 "Møllehus i Matningsdal" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Dette var friskt TorVidle Litt usikker på hva jeg skal mene om det siste der. Jeg er ikke spesielt fan av overdrevet behandling, men på en annen side synes jeg du på en eller annen måte har fått det til her... Jeg la vertfall merke til bildet, og siden jeg tok meg tid til å kommentere, så må det vel kanskje ha trigget meg på en eller annen måte, hehe. Hyggelig at du fant noe i uttrykket som du la merke til - det er nok underbevistheten din som ble trigget av et eller flere element, eller helheten Det er vel helst slik med de fleste av oss at (heldigvis) styrer ikke venstre hjernehalvdel helt egenrådig. (ellers er som jeg nevnte øverst i første posten, fokus her i hovedsak på kunstnerisk redigering og dermed blir den kreative biten første prioritet og rent teknisk bildekvalitet nedprioritert). Tor Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Fin stemning i "Merle". etterbehandlingen fungerer fint i det bildet. Golden Stars ble spot on. Vakkert og veldig fint komponert. Endret 12. februar 2014 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 "Agurkhotell by Night" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå