BjørnÅgeS Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott utfordring og en ypperlig anledning til å sette seg inn i LR5 og PSCC. Kandidat.nivå, men skal prøve med et bilde per dag. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 1.Februar . Bad Hairday. Kom over dette blinkskuddet av gamle Fiffi fra 28.aug 2003. Bildet var tatt med et Fuji finepix 2800 ZOOM. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) "Trollet" Fiffi, med blanke øyne og "stort" hår? Du har rett, det er et blinkskudd. Endret 1. februar 2014 av polljen Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Det skal godt gjøres å slå den frisyren. Herlig! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 2.februar. Hadrian's mur Dette ble tatt i 1996 med et Leica automat 35mm - Husker ikke helt modellbetegnelsen. Synes komposisjonen ble brukbar, men himmelen er dessverre helt utbrent. Takker for kommentarer på Fiffi, skal bruke mer tid på andres tråder når helga har roet seg. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 3.februar Utsikt over Glomma. (Skiptvedt) Mine første landskapsbilder med mitt Canon powershop G5. Dette kamera ga utrolig flotte bilder. Dette er fra april 2004 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 4.februar. Slott i Tsjekkia. Liten by med flott slott på toppen av bakketopp. Husker ikke hva den heter. Tatt i april 2005 med en Canon powershot G5. Har brukt Uprigth tool i LR og contant-aware reperasjonvserktøy for å fjerne en lampe i forgrunnen. Upright ble kanskje noe overdrevet. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 5.Februar. Skoda 120L. Fra samme Tjekkia tur. Minner om min første bil. En slik skoda - trolig noe av de dårligste kjøreegenskaper det var å oppdrive. Min var mørk burgunder og med ekstralys mer vært enn bilen, Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det første er jo smashing! Den sveisen er ubetalelig Likte også både 2 og 4 godt! (som kommentar til 5, selv hadde jeg en grønn Lada 1200 stasjonsvogn - tror den kunne konkurrert mot Skodaen i dårlige kjøreegenskaper...) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) 6. februar. Dublin. Ikke det beste strøket. Fra 2006 fortsatt med Powershot G5 Det første er jo smashing! Den sveisen er ubetalelig Likte også både 2 og 4 godt! (som kommentar til 5, selv hadde jeg en grønn Lada 1200 stasjonsvogn - tror den kunne konkurrert mot Skodaen i dårlige kjøreegenskaper...) Skoda'en hadde motor bak og bakhjulstrekk. (Null vekt i front = litt dårlig styreegenskaper) Jeg lærte i det minste å skru litt på bil Endret 6. februar 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 7.februar. Is-makro. Første dslr ble en Canon 400d og her med det flotte efs 60mm objektivet. Mitt første makrooppsett. Har justert dette på nytt i LR og øvd meg på støyreduksjon. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hundebildet har et smittende godt humør i seg! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 8.februar. Rasp. Fortsatt 400D med EFS 60mm. Kjøkkenrasp med blå ledlampe. Synes det fungerte bra. Hundebildet har et smittende godt humør i seg! Takk for kommentar, smiler hver gang jeg ser på det. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 9.februar. Solnedgang over Hitra. Lyset er fantastisk ytterst i Trondhjemsfjorden på sommeren, Dette er tatt 20.august 2008 med en Canon 30D og Tamron 17-50 f2.8. Poenget med bildet er kun lyset, Komposisjonen er så som så. Har ikke dratt i saturation spaker Lenke til kommentar
polljen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Her passer vel uttrykket "Du tror det ikke før du får se det". Før jeg leste teksten din så var mitt umiddelbare inntrykk at her er det tatt hardt i når det gjelder etterbehandling. Det er vel bare å si at jeg er tror det nesten ikke Som du sier så spiller omgivelsen en liten rolle når en opplever et slikt fantastisk lys. Flott!!! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Her passer vel uttrykket "Du tror det ikke før du får se det". Før jeg leste teksten din så var mitt umiddelbare inntrykk at her er det tatt hardt i når det gjelder etterbehandling. Det er vel bare å si at jeg er tror det nesten ikke Som du sier så spiller omgivelsen en liten rolle når en opplever et slikt fantastisk lys. Flott!!! <Har ikke endret til nyeste rawmotor engang Helt fantastisk lys noen ganger. Endret 9. februar 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hadrians mur ble finfint. Flott fanget landskap. Har lenge tenkt å ta en spasertur langs den muren. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 10.Februar: Golf. August 2008 med Canon 30D og Tamron 17-50. Hadrians mur ble finfint. Flott fanget landskap. Har lenge tenkt å ta en spasertur langs den muren. Takk for kommentar. Den er imponerende med tanke på når den ble bygd. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 11.Februar. Dovrefjell. Landskap fra en Moskussafari september 2008. Canon 30D og Sigma 17-50. Den nye motoren i LR gjorde dette bedre. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Er enig i at solnedgangen over Hitra var intens, men jeg tror deg på at det virkelig var slik. Fint høstbilde fra høstbilde, også uten moskus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå