bb79 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Den 22. november fikk jeg min Tesla Model S Performance. Jeg hadde ventet i 11 måneder på den. I denne tråden vil jeg legge ut videoene fra turene mine med Model S. Første post vil inneholde linker og beskrivelse av hver video. Customer Stories: Bare en uke etter at video #1 ble publisert ble jeg kontaktet av Teslamotors. De var interessert i videoene mine med tanke på vinterkjøring. Mitt første prosjekt var å lage en video for Customer Stories. Dette er kundenes egne erfaringer med bilen. Jeg filmet, redigerte og lagde storyen selv. De har kun tatt seg av publiseringen. Video #3: Denne gangen tok jeg en 1600 km helgetur rundt sørlandet og vestlandet. Jeg sov to netter i bilen med varmeapparatet på. På turen fraktet jeg en del ting, blant annet 14 levende duer fra Bergen til Sandefjord! http://www.youtube.com/watch?v=zP3eYM5_HY0 Video #2: På min andre tur frakter jeg en kattunge fra Gjøvik til Molde. Jeg må ta en lang etappe på 375 km uten å lade. Video #1: Allerede timer etter at jeg fikk utlevert bilen la jeg ut på langtur fra Oslo til Trondheim. På turen tilbake holdt jeg nesten på å gå tom for strøm! 6 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 På turen fraktet jeg en del ting, blant annet 14 levende duer fra Bergen til Sandefjord! Det skal du ha, DEN var ny! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå