Microguy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Her er en tråd der dere kan kommentere. Kom gjerne med forslag og tips. Dere kan gjerne si hva dere liker og ikke liker med det jeg gjør, så kanskje jeg kan forbedre det. Arbeidslogg Endret 29. desember 2013 av Microguy Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Var litt vel mye lys for min smak, men ellers flott at du valgte ett fargetema og fulgte det. Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Var litt vel mye lys for min smak, men ellers flott at du valgte ett fargetema og fulgte det. Det ser ut som om det er mye mere lys på bildet enn det egentlig er. Grønn er også en farge som ikke alle bruker i kabinettene etter det jeg har sett. De aller fleste jeg har sett med lys har blått eller rødt, derfor er det litt moro å ha noe annet, selv om grønn ikke er det minst brukte. Endret 6. februar 2014 av Microguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå