Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske trang, og de jeg har ligget med har vært ikke vært noe over gjennomsnittet tror jeg. Det som hjalp/hjelper for meg er å ta det veldig rolig i starten av samleiet, så etter hvert kommer jeg "på glid", og alt går veldig bra. Lurer på når jeg skal "vide meg ut", eller om det kommer til å være slik hele tiden :p

Første gang tok det lang tid før han klarte det, og husker jeg ble skikkelig skuffet når vi måtte ta det rolig dagen etter også :p

Lenke til kommentar

Jeg er ganske trang, og de jeg har ligget med har vært ikke vært noe over gjennomsnittet tror jeg. Det som hjalp/hjelper for meg er å ta det veldig rolig i starten av samleiet, så etter hvert kommer jeg "på glid", og alt går veldig bra. Lurer på når jeg skal "vide meg ut", eller om det kommer til å være slik hele tiden :p

Første gang tok det lang tid før han klarte det, og husker jeg ble skikkelig skuffet når vi måtte ta det rolig dagen etter også :p

 

Det er noe virkelig vakkert over et innlegg som begynner med "jeg er ganske trang". :wee:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

TS her igjen. Vi har prøvd litt mer, men vi har ikke fått det til å funke enda. Jeg har klart å fått den inn noen ganger ved hjelp av glidemiddel, men har vært ganske tydelig smertefullt for henne.

 

Til de som sier det er troll: Dette er et problem i et ellers fantastisk forhold. Vi ønsker gjerne at det skal funke i senga også.



Anonymous poster hash: 732b6...b5b
Lenke til kommentar

Gjør litt søk på vaginisme, og kanskje ta en tur til en gynekolog (om det er en bra, seriøs lege) og spør han/henne. De kan hjelpe med utredning og henvisning til videre hjelp.

 

Dette er mulig å overvinne, men det er ikke bra å presse på om det gjør vondt, da det kan forverre tilstanden.

 

I mellomtiden anbefaler jeg andre former for seksuell stimulanse som for eksempel onanering (hun deg og du henne) og oralsex. Ikke tenk penetrering hver gang dere skal ha sex, så slipper dere (mest henne) å bekymre dere om at det kanskje ikke går. Igjen, dette kan gjøre det vanskeligere å overkomme.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

 

Snip

 

På meg høres dere ganske uerfarne begge to ?

 

Vil igrunn bare si det samme som tidligere poster har handla om; nemmelig det og begynne med fingre inni henne, gjerne da at hun ligger på ryggen og du fører først en finger så to eller flere fingre opp og inn i henne, slik at du kan vinke litt fram og tilbake oppi der og dermed lage litt mer plass. Dette er en ganske ofte godt motatt bevegelse samtidig, slik at det ikke bare blir for og åpne henne. Legg dere deretter i skje, har funnet ut det er den letteste stillingen hvis man sliter med og få den inn. Bruk masse spytt, hennholdsvis på hodet ditt og henne. Det letteste er kanskje at hun hjelper deg litt for og fører den inn, og at hun regulerer presset for og få den inn. Det kjipe med og ha en stor penis er at det ofte oppleves som litt smertefult for damer i starten for damene. Men ta det rolig, ikke kjør hele inn i begynnelsen og la henne styre showet. Vaginaen er heldigvis en fantastisk oppfinnelse med en enorm tilpasningsevne, så det går seg nok til. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kjæresten min var bekymret for dette og vi endte opp med masse fingring før vi hadde vårt første samleie. Hun var virkelig trang i begynnelsen, alt annet en en pekefinger gjorde vondt. Etterhvert ble hun løsere og løsere :) Nå har vi fantastisk sex :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...