Gå til innhold

Kamptråd: West Ham - Arsenal, Boxing Day kl. 16.00


MartinF

Anbefalte innlegg

west-and-arsenal.png

Premier League
26. desember kl. 16.00
Vises på: TV 2 Sport Premium

Arsenal reiser fra nord til øst i London for å prøve seg mot West Ham på Boxing Day. Etter en rekke halvdårlige resultater etter seieren hjemme mot Hull, er det tid for en ny tre-poenger til gjestene fra Nord-London om de vil holde følge med de andre topplagene i Premier League.

 

Arsène Wenger får spillere tilbake fra karantener og skader, men har lovet at han vil rullere litt på laget, da Arsenal har fire kamper på de neste ti dagene. En spiller som kan være tilbake etter er lengre skadeopphold er tyskeren Lukas Podolski, selv om det er tvilsomt at han spiller fra start.

 

West Ham har ikke slått Arsenal siden 2007, og tapte 1-3 i samme kamp forrige sesong. Kan West Ham snu statistikken, eller blir dette nok en match hvor Arsenal blir for sterke?

 

Arsenal XI (Bekreftet):

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Ramsey

Walcott - Özil - Cazorla

Giroud

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så ekstremt skuffende å se Giroud fortsette på topp. Jeg liker ikke Bendtner, men det er umulig å se at han ikke er i bedre form enn på lenge om dagen og Giroud er i ekstremt dårlig form. Sist han scoret var 23 november som er godt over en måned siden. Og med de sjansene han har fått så er det rett og slett ekstremt dårlig.

 

En annen ting som også er verdt å nevne er vel at Giroud bare så langt i sin Premier League karriere bare har scoret 1 bortemål hvis jeg husker riktig?

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Han har scoret mer enn ett mål på bortebane(West Ham borte og Sunderland borte i allefall+ muligens Fulham og noen andre London-klubber), men kun ett utenfor London(nevnte Sunderland).

 

Er enig i at Bendtner burde fått sjansen for øvrig, til tross for at jeg ikke kan fordra han.

 

Stemmer stemmer! 4 bortemål har han totalt. 3 av disse er innenfor London og det siste er som du sier Sunderland.

 

Måltørken derimot er det ingenting å si på. Etter 4 mål på 4 kamper i starten av sesongen er det blitt 3 på de siste 13 hvorav 1 var på straffe og 1 var etter Boruc sin megatabbe.

 

Når det gjelder Bendtner så er jeg helt enig. Kan ikke fordra fyren, men Giroud er virkelig elendig. Verre enn han var i fjor i mine øyne de siste 5-6 kampene.

Lenke til kommentar

Har en ekstremt dårlig følelse. Spesielt med den begredelige fotballen vi har spilt de siste ukene. Skaper rett og slett ingenting fremover. På mandag hadde vi ett skudd på mål. På hjemmebane...

 

Vi er nødt til å vinne for å ikke ramle nedover tabellen. Et par poengtap nå og vi er midt på tabellen. Skremmende tanke.

Lenke til kommentar

Synes ikke Giroud var så alt for ræv i fjor bortsett fra i starten av sesongen, men da han kompenserte han med assists. Det har han sluttet med. Ingen målpoeng de siste 7(-mot Southampton). Men Giroud scorte sitt første mål mot West Ham og har generelt sammen med Santi Cazorla og Podolski vært våres beste mot West Ham de siste kampene. Håper det snur i dag og han scorer et par mål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...