Populært innlegg Latias Skrevet 23. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Inspirert av Jarmo sitt innlegg har jeg gleden av å introdusere en chattetråd for de enslige i julen. Tråden er åpen for alle; uansett om du har en historie å dele eller om du bare ønsker å småprate med andre likesinnede. Jeg velger å plassere tråden i samlivsforumet fordi dette åpner opp for anonym posting for de som måtte ønske det. En oppfordring i jula: Plukk opp telefonen! Som L4r5 så fint beskriver det: "Det koster deg så lite. Det betyr så mye."Dersom noen forumbrukere ønsker å stille seg til disposisjon som kontaktpersoner i juleperioden, skrik ut! Da vil jeg legge til vedkommende i førsteposten. Undertegnende vil være tilgjengelig på PM om noen skulle ha behov for kontakt. Av egen erfaring vet jeg hvor givende det kan være å snakke med andre gjennom forumet, så det å finne seg en potensiell samtalepartner her inne skal absolutt ikke undervurderes.Disse brukerne kan kontaktes på PM dersom man ønsker å prate:Sentenzapondus1337 TEEDersom man føler at man trenger hjelp, men ikke ønsker å bruke forumet: Kirkens SOS, hele døgnet - telefon 815 33 300 Mental Helses Hjelpetelefon - 116 123 Igjen blir jeg nødt til å sitere L4r5: "Det er ikke teit å ringe. Tvert i mot, det kan hjelpe."Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Endret 24. desember 2013 av Latias 10 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Denne tråden er nå prioritert. En riktig God Jul til alle dere her! Ønsker Admin, Moderatorer og veiledere. 4 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tja, da dette er et godt engasjement så kan jeg vel være første mann til å si det at jeg blir alene i julen i år, hele jul og nyttår that is. Da man jobber i helsevesnet så får man sjelden fri i disse høytider og siden man er "ung" i øyene på andre ansatte på arbeidsplassen så gjør det vel ikke så mye om man ikke kommer seg helt til nordnorge for å feire julen sammen med familien sin. Det er vel 4. julaften på rad jeg jobber nå så jeg begynner å bli ganske så vant til det. Tidligere år har jeg da jobbet julaften og så reist hjem på 2. juledag og så feiret jul derifra og til nyttår. I år derimot tok jeg valget om å ikke dra nordover, da vi får vite turnusen sånn ca en mnd før og det å betale seg ut av vakter har jeg faen meg ikke råd til...3000kr for å betale bort vakter osv...går ikke. Så da jeg IGJEN ble satt opp på julaften sa jeg pent "fuck it" og ba om å få jobbe hele satans jula samt nyttår. "Håpet" er det at med mindre det skjer endringer i turnusen vår så har jeg fri jula 2014, 2015, 2016 samt 2017. Så i år er det bare meg og bikkja igjen og skal på nattevakt i natt og nattevakt i morgen og går på den måten glipp av julefeiringen. Har ikke orket å ordne meg julemat i år heller, kjøpt inn litt godt pålegg som skinke og roastbiff og skal se om jeg ikke kanskje lager finnbiff på 2. juledag hvor jeg har fri etter nattevaktene. Ellers en det så kommer jeg ikke til å legge noe som helst i jula i år, hverken med å ta frem finstasen eller tilsvarende. Det er nok værst for kjæresten som er hjemme hos sine foresatte til jul, det at man ikke får feiret jul sammen. Ble ikke julaften på oss i fjor heller noe som kanskje ikke kan kategoriseres som et god start på et forhold men men, ser ut som man holder ut begge to en så lenge. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg kan godt stille meg til disposisjon om noen vil sende PM. Vet ikke helt hva jeg har å tilby, men jeg har tilbragt julen de 3 siste årene aleine i en brøytebil. I år har jeg fri. Jeg vil ikke være tilgjengelig på selve julaften (kvelden), men resten av julen vil jeg ikke være langt unna en PC. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 God jul alle sammen! 3 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Håper alle for en strålende jul, med eller uten selskap Endret 24. desember 2013 av arsenalfan Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ønsker dere alle en god jul : )) Klemmer fra Nudelpus! Lenke til kommentar
stevia Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Jeg blir ikke alene i julen, men blir uten min kjæreste Vi har vært sammen i nesten 5 dager nå(ser det kanskje høres ut som om at vi har vært i et forhold i 5 dager, men jeg mente det ikke sånn ), men jeg kjenner allerede at jeg savner han så mye at jeg ikke klarer å glede meg over jula. Hele 2 uker uten han nesten.. Hvordan skal jeg overleve? Hmmf.. Blir kanskje til at jeg tar meg en tur nedover til han 1 eller 2 nyttårsdag, for jeg kommer ikke til å overleve flere dager enn det uten han. Høres jo ut som om at jeg er helt avhengig av fyren, men kjenner at jeg virkelig savner å være sammen med han fordi det er så koselig der i forhold til å være hos min mor som er stressa og sur og samboeren hennes som hater jula av en grunn jeg ikke vet. Er allerede lei. Så tror nok jeg kommer til å sitte litt her inne og skravle i stedet Endret 24. desember 2013 av stevia Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg blir ikke alene i julen, men blir uten min kjæreste Vi har vært sammen i nesten 5 dager nå, men jeg kjenner allerede at jeg savner han så mye at jeg ikke klarer å glede meg over jula. Hele 2 uker uten han nesten.. Hvordan skal jeg overleve? Hmmf.. Blir kanskje til at jeg tar meg en tur nedover til han 1 eller 2 juledag, for jeg kommer ikke til å overleve flere dager enn det uten han. Høres jo ut som om at jeg er helt avhengig av fyren, men kjenner at jeg virkelig savner å være sammen med han fordi det er så koselig der i forhold til å være hos min mor som er stressa og sur og samboeren hennes som hater jula av en grunn jeg ikke vet. Er allerede lei. Så tror nok jeg kommer til å sitte litt her inne og skravle i stedet Er ikke bare bare å være et sted hvor julen er stress og folk er stress. Kan være greit å veksle på plassene man er og være innom begge leirene når man er to om det, særlig når familie kan gå på nervene. Var en halvtime/time med snø her i natt og da må jeg salig innrømme det at julestemningen kom seg litt på vei, bare litt. Smelter vel bort med +7 og regn vil jeg tippe. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Er ikke bare bare å være et sted hvor julen er stress og folk er stress. Kan være greit å veksle på plassene man er og være innom begge leirene når man er to om det, særlig når familie kan gå på nervene. Var en halvtime/time med snø her i natt og da må jeg salig innrømme det at julestemningen kom seg litt på vei, bare litt. Smelter vel bort med +7 og regn vil jeg tippe. Sant. Ikke noe snø her :/ Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg stiller gjerne opp hvis noen føler for å prate litt. Selv er jeg ensom denne julen, men det er jeg vandt med. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Er ikke så vant til snø i julen, så for meg går det helt greit. Er vant til juleregnet fra oppveksten Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Her i Bergen skal vi være heldige om vi får litt sludd til jul for å si det sånn. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg er også alene denne julen. Jeg har feiiret mange juler vekke fra familien, men da har jeg som regel vert i godt selskap på jobb. Det er jeg ikke i år, skal sitte aleine i en leilighet som er snudd på hodet de to siste månedene! Er det forresten noen som kan å lage juleribbe? må ha noe julemat i kveld hvertfal! Lenke til kommentar
Aleneijulen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Får vel melde meg her, god jul alle! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Er det forresten noen som kan å lage juleribbe? må ha noe julemat i kveld hvertfal! http://matpratjul.no/ vil tro kan bistå deg litt hvis du er usikker på noe Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tilbringer julen med samboeren, uten julepynt og bare et par pakker til hver av oss som deles ut. Ingen av oss er noen store julemennesker, så da blir det bare litt ekstra kos uten å gjöre for mye ut av det Jeg kan stå til rådighet via PM dersom noen trenger en å prate med som har litt livserfaring (ikke noen bestefar akkurat, men en voksen fyr). Kan ikke love svar på minuttet, men sjekker innom i blandt 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Dette er jo et flott tiltak! Jeg har hevet på meg drassen nå, sån i håp om at noen skulle be meg med ut på pub..! Men det ser nesten ut til at det blir BF4 og litt whisky isteden i løpet av kvelden 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 ribba gikk forresten utmerket! dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå