Zeph Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 På grunn av lite aktivitet og eit mål om å slanke forumet for kategoriar, ser me på å avvikle denne kategorien. Eksisterande trådar vil i så fall bli tagget med "Gullkorn fra forumet" og flytta til Humor. Me kan til dømes ha ein eigen tråd for gullkorn frå forumet i staden for. Me avventar litt for å ta imot eventuelle innspel frå brukarane, dersom det er alternative måtar å gjere ting på. 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Føler ikke Gullkorn fortjener en egen kategori, men kunne jo vært greit å hatt en tråd for samling av gullkorn i humor delen av forumet. Evt hvor folk kun kunne poste gullkorn, men at man prøve å unngå å kommentere de. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har sett en del fantastiske gullkorntråder, men det er gjerne ikke hyppig nok til å rettferdiggjøre en egen kategori. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Bare til å fjerne tråden. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg sendte et bilde i gruppechatten på skype(bildet inneholdt dette under) Dette bildet sendte jeg (ca kl 19:50) *mann fra NRK ringer på* Mann: Har du TV?Meg: Ja Mann: Da må du betale NRK-lisensMeg: Men jeg ser jo aldri på NRKMann: Men du har utstyret til detMeg: Hjelp! Voldtekt! Mann: Ingen voldtar degMeg: Men du har ustyret til det Brouwer: hahahahaAhAhahahhaHAhAhah TheBowlingman: heheTheBowlingman: lol Brouwer: lol !!!!Brouwer: joik i norge er kanskje det beste på facebook TheBowlingman: hvilken joik Brouwer: hæhæBrouwer: lolla på ekte -- TheBowlingman sa jeg burde poste den her siden det var gullkorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå