John E. G. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noen som kan hjelpe meg? Jeg skal overføre musikkfiler til min N5 via usb-kabel, men telefonen vises ikke som en "ekstern enhet". Tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
John E. G. Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Windows eller mac? Windows Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har du testet med flere kabler? Hva kommer opp i notifikasjonsområdet? Lenke til kommentar
John E. G. Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Har du testet med flere kabler? Hva kommer opp i notifikasjonsområdet? Har foreløpig ikke testet med flere kabler. I notifikasjonsfeltet er jeg koblet til som Medieenhet(MTP). Det er den som er huket av... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er riktig. Blir den ikke gjenkjent av PCen i det hele tatt? Lenke til kommentar
John E. G. Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Det er riktig. Blir den ikke gjenkjent av PCen i det hele tatt? Bare først når jeg huker av det andre valget. Men da lar det seg ikke gjøre å dra over filer. I alle fall ikke musikkfiler. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvilken Windows versjon har du? I MTP skal den gjenkjennes av Windows 7/8 i alle fall, tror også Vista har driver. Sørg for at Windows er oppdatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Har du trådløst nettverk tilgjengelig er det like greit med f.eks. AirDroid (app), så slipper du kabelen. (Og da bruker du nettleseren på PC, så OS har ikke allverdens betydning). Endret 17. desember 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har ikke erfaring med akkurat denne telefonen, men det er ikke forskjellige tilkoblingsvalg på selve telefonen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Prøv å fjerne enheten i Windows. Enheter og skrivere -> høyreklikk på N5 -> fjern enhet (mens den er frakoblet). Hvis ikke kan du laste opp musikken til Google Drive (eller lignende), og så laste den ned igjen på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå