Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Southampton


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Anita tar plassen til Cabaye. Jeg forventer at Sissoko går inn sentralt og at Ben Arfa settes ut på kanten (pga. mangel på kreativitet i Cabayes fravær), og da ser jeg gjerne at disse to bytter plass en del ganger i løpet av kampen. Tiote og Anita spiller som sist.

 

Forventer å se Newcastle slite her. Southampton har vært gode i år. 1-1.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har ingen formening om denne kampen, samt finner det litt uvesentlig angående hvordan den ender. Men for å være ''in the christmas spirit'' så håper jeg Newcastle vinner.

For newcastle-brukernes skyld. :)

PS: Go Remy

Lenke til kommentar

Det stemte bra.


Newcastle United (4-4-2): Tim Krul; Mathieu Debuchy, Mike Williamson, Fabricio Coloccini ©, Davide Santon; Moussa Sissoko, Cheick Tiote, Vurnon Anita, Yoan Gouffran; Shola Ameobi, Loic Remy
Substitutes: Rob Elliot, Massadio Haidara, Mapou Yanga-Mbiwa, Gabriel Obertan, Sammy Ameobi, Hatem Ben Arfa, Papiss Cisse

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tviler på at Mapou ga fra seg kapteinsbåndet og fast plass på laget i Montpellier for å sitte på benken i Newcastle. Colo bør begynne å fases ut ettersom han stikker etter denne sesongen uansett, og jo mer MYM får spille fram til da, jo bedre er det. Pardew er den eneste som benker en spiller til 8m pund og som har vært med på å holde nullen mot Chelsea og Spurs. Godt jobba.

 

Jeg nevner det hver helg for det provoserer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Colo virka litt mer positiv igjen nå, da:

 

"San Lorenzo? I'm happy at Newcastle. I have three years left on my contract."

"At the beginning of the season, for personal reasons, the possibility to return to Argentina arose. There was talk of a move to San Lorenzo with me being a supporter and for the love I have for the team. However as things stand, I'm happy at Newcastle and I have 3 years remaining on my contract. While I'm happy out on the pitch, I'll continue playing. When I stop enjoying it, I'll stop."

 

 

Men Mbiwa burde selvfølgelig spille. I tillegg er det snart på tide at Ben Arfa og Cisse brukes litt mer. Og Marveaux, men han håper jeg er skadet. SKammelig om han ikke er på benken engang, til fordel for Obertan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...