Gå til innhold

Hva er ditt favorittvåpen i Battlefield 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L85A2 blir nok favoritt våpnet mitt, bruker det med holo1x, laser, heavy barrel og angeled grip. Unlocker snart silencer som jeg har tenkt å tpøve på den.

Vurderer å gå over til å bruke famas, som var mitt favoritt våpen i BF3

merker også at jeg ikke får brukt pistol så mye når jeg spiller assault, så jeg har ikke fått unlocket M9en som jeg gjerne skulle brukt med silencer også.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Hva er favoritt våpnene til dere andre som spiller da? :)

Assault AK12 (ekstremt bra burstfire med angled) og ACE.

Engineer mx4 som er et hipfirebeist eller ump45 som er litt mer fleksibel.

Support 249 eller 240. Men det er mest fordi jeg ikke har testet noen andre noe særlig.

Recon SIR661 og m98b selvfølgelig

Carbine ACW som 99% av alle som spiller.

DMR har jeg nesten ikke tatt i. Skjønner virkelig ikke hva de er til. Virkelig.

Og M9. Men det varer nok bare til jeg får compact 45:)

Lenke til kommentar

DMR skal liksom være noe mellom assault rifle og sniper, men i BF4 er de ikke i nærheten av det engang. Og det at du må unlocke siktet og starter med Iron sight er bare latterlig teit. :p

Også at det største siktet er 4x... Ser ingen grunn til å bruke de. De gjør jo litt mere skade enn en assault rifle, men fortsatt nytteløs egentlig.

Lenke til kommentar

SUAV er mitt favorittvåpen.

UCAV på obliteration er også latterlig morsomt. Hver gang fienden får tak i bomben og de løper 4-5 stk samlet, så er det bare å sende avgårde ucav'n og le høyt on impact. Fikk 20 kills i løpet av 5-6 minutters spilletid, uten å dø en eneste gang. Det eneste kjipe er å vente de 20 sekundene det tar å respawne ny rakett.

Lenke til kommentar

DMR skal liksom være noe mellom assault rifle og sniper, men i BF4 er de ikke i nærheten av det engang. Og det at du må unlocke siktet og starter med Iron sight er bare latterlig teit. :p

Også at det største siktet er 4x... Ser ingen grunn til å bruke de. De gjør jo litt mere skade enn en assault rifle, men fortsatt nytteløs egentlig.

Dette forklarer DMR og hvorfor de er dårlige når de egentlig ikke skal være det, litt synd for de er nokså bra, sånn egentlig om de hadde funket som de skal.

Men mine favoritt våpen må bli m416, mp7, recon 338, på carabine, hmm ak5c eller a-91, på support, tja, spilt med flere forskjellige og på shotguns så har jeg bare brukt den første og 870 og av de to så tar jeg 870 any day.

Recon 338 har kanskje ikke så lang range, men jeg er ikke typen som spiller veldig mye sniper og jeg ligger ikke oppå en fjell topp på ett annet map med 40x zoom å venter på 1 kill, den har beastly hipfire uten attachments syns jeg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Dette forklarer DMR og hvorfor de er dårlige når de egentlig ikke skal være det, litt synd for de er nokså bra, sånn egentlig om de hadde funket som de skal.

Men mine favoritt våpen må bli m416, mp7, recon 338, på carabine, hmm ak5c eller a-91, på support, tja, spilt med flere forskjellige og på shotguns så har jeg bare brukt den første og 870 og av de to så tar jeg 870 any day.

Recon 338 har kanskje ikke så lang range, men jeg er ikke typen som spiller veldig mye sniper og jeg ligger ikke oppå en fjell topp på ett annet map med 40x zoom å venter på 1 kill, den har beastly hipfire uten attachments syns jeg.

Etter min mening så er grunnen til at DMR suger, at assault rifles er så himla bra på de samme avstandene som DMR. Assaultrifles har omtrent den samme skaden på de samme avstandene, og ikke alt for dårlig accuracy (du kan bruke 4x scope på disse også), pluss at de briljerer på nært hold. Det er egentlig ingen grunn til å velge DMR som assault.

Lenke til kommentar

En DMR gjør mer skade uansett avstand enn en vanlig assault rifle, en DMR er også mer presis, i teorien også over mye lengre avstander.

Jeg personlig grøsser ved tanken på 4x zoom på en assault rifle, men noen liker det sikkert.

På max dropoff dmg er fremdeles alle DMRene 4-hitkill mens assaultriflene vil være 6-hk (med 10m kortere max dropoff). Men så lenge rekylen på DMRene er satt så høyt er det overhodet ingen grunn til å bruke dem i stedet for bolt-action for avstand eller hva som helst annet (inkludert vannballonger) i nærkamp. Hadde de fått 0.15 eller 0.2 eller noe sånt i rekyl alle veier så hadde de hatt en mer brukbar rolle ift de andre våpnene. Synes nå jeg. Savner AN-94 jeg. Det var jo mer eller mindre en DMR pluss at den var dugandes på alle avstander... Også er den superkul!

Lenke til kommentar

Da er det vel bare å bruke angeled foregrip som reduserer rekylen på første kula og med tanke på at en DMR er semi auto så burde det funke greit.

Jeg har ingen store problemer med rekylen på en DMR og jeg er egentlig mer treffsikker med en DMR sånn sett, men med tanke på hvordan DMRene er lagd og om de har glemt noe i kode prosessen for DMRene så blir de mindre bra, de burde hatt samme damage model som i BF3.

Ingen spammer med en DMR så det ligner full auto utenom i close combat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...