Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny form for reklame/ ads på Tek.no nettverket?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjører AdBlock på browseren min men unnlater sidene til tek.no nettverket siden jeg ikke ønsker å betale for reklamefri surfing.

Dette har gått helt fint fram til idag med de vanlige spillreklamene etc til venstre og høgre for artikklene.

Idag begynnte det plutselig å komme flere små reklamer i tillegg som la seg i kanten av skjermen som førte til at selve artikklene blei "croppet" ned for den gamle reklamen skulle jo også ha plass. På vinduene, som reklamerte for ting assosiert med sidene, stod det at de var fra autobox/ otobox ads eller noe lignende.

Er dette en ny type aggressiv reklame som er blitt tillatt av tek.no nettverket? Den vanlige reklamen deres har jeg ingenting imot men denne her var rett og slett generende.

Siden den ikke dukker opp på noen andre nettsider utelukker jeg at det er en form for malware på min pc ( forhåpentligvis).

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. Hos meg var problemet en deamon tools lite installasjon som istallerte malware i tillegg. Lastet ned antimalware programmet fra malwarebytes:

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_pro/

Det fikk fjernet filene og nå har jeg ikke problemet lenger. Håper det kan hjelpe deg.

Etter å ha prøvd programmet og re startet pc ser det likevel ut til at jeg ikke er kvitt søplet .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...