fnwilborn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så, fikk Broken Sword 5 i dag. Har spilt ca 8% av første episode, i følge lagringsmenyen. Har spilt i i ca en time. Har hatt det veldig gøy så langt. Grafikken er nydelig, den håndlagde stilen funker flott. Akkurat hva man forventer av et 90s style adventure-spill. Gåtene er ikke så veldig harde, ikke så langt i hvert fall, men jeg har benyttet meg av hintsystemet for å sjekke det ut. Det er utmerket! Spillet er strukturert slik at du ikke kan gå glipp av viktige ting før du går videre, men dette løses på en god måte synes jeg. Jeg prøvde å forlate et rom før alt var utforsket, da jeg trodde jeg hadde fått med meg alt, men da tenkte hovedpersonen at "hmmm, jeg tror det er mer jeg burde sjekke her...". Funker flott. Spillet har humor her og der, ikke mye, men jeg humret en del steder. Veldig god atmosfære i spillet i det hele tatt. Kontrollene er gode, man bruker bare museknappene, men det funker fint selv om det er enkelt. Strømlinjeformet rett og slett. Elsker det! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvorfra fikk du det? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jeg Kickstartet spillet og fikk tilgang til det i dag. Kom en mail hvor jeg fikk beskjed om å logge inn på backer-portalen og velge enten GOG- eller Steam-versjonen. EDIT: Sjekket nettopp Steam og GOG. Spillet ligger ute. Endret 5. desember 2013 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå