mk1 black limited Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei! Fikk min Xbox One i går fra Tyskland, men det kan virke som om det er noe løst inni Kinect-enheten. Sjekk video under: IMG_2179.MOV Noe kjent problem dette? Den ser ut til å virke som den skal, men det er vel ikke helt som det skal være... Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 fungerer det å bruke stemmekomandoer? kan være mikrofonen som er løs på innsiden, siden det er mye tomrom i kinecten Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Jepp, stemmestyring virker, kamera virker. Finner ikke noe galt annet enn at det åpenbart er noe løst inni der Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 fikk min defekt jeg å . funket i 10 min men så ja resten er ikke historie engang. og få ny er ikke lett det heller siden Norge ikke er ett land Xbox One dekker enda. prøvd alt . men må tyderligvis vente til februar.mars april mai . Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 fikk min defekt jeg å . funket i 10 min men så ja resten er ikke historie engang. og få ny er ikke lett det heller siden Norge ikke er ett land Xbox One dekker enda. prøvd alt . men må tyderligvis vente til februar.mars april mai . Har du prøvd å ta den ut og ventet 10 sekunder så tatt den inn igjen? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 yes prøvd alt!! den er helt bortreist. ingen ting lyser på den . så den får tyderligvis ikke noe strøm. var gøy i de 10 min den funket etter setup av xbox one da :-) hehe. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Alt funker på min, men bør vel få byttet den. Fikk opplyst å ringe 0049 695 007 0422 for å få returnert/byttet. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Alt funker på min, men bør vel få byttet den. Fikk opplyst å ringe 0049 695 007 0422 for å få returnert/byttet. jeg fikk beskjed om at de ikke sender til norge ikke før den utgitt her å .. Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 jeg fikk beskjed om at de ikke sender til norge ikke før den utgitt her å .. Jeg har en xbox med defekt cd-rom Så d får jeg bare vente med å sende den inn til den blir lansert her da Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kinecten sluttet idag å virke helt uten noe forvarsel. Etter 2 timer på chat og telefon og flyttet rundt til alle mulige deler av microsoft kundesenter fikk jeg beskjed om å sende inn kinecten , men først måtte jeg ta kontakt med den norske delen av MS. Deres svar var at Xbox ikke var lansert og de ikke hadde noe ansvar. Garantien sluttet å virke i det jeg tok xboxen over i et nytt land. Etter igjen å pratet MS store i frankrike var svaret at jeg kunne eventuelt sende kinecnten til en fransk adresse for så videre sende til MS store. kort oppsumert, om noe skulle skje med disse utelandske xboxene blir du sittende med skjegget i postkassen og fingeren en vis plass lurende på hva du skal gjøre... Synd, hadde håpet at MS som et så stort og respektert selskap skulle ta litt ansvar. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Skulle ikke være noe problem å få ordna opp i når konsollen er lansert i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå