Straffa Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hadde vært artig å samle alle som står i kø i en og samme tråd. Det kommer garantert til å bli kaos. Her er det bare å poste bilder fra kaoset og fortelle din historie hvordan du fikk en Playstation 4 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Min opprinnelige plan om å stille meg i kø i morgen tidlig fra klokken 0800 falt i grus når jeg leste her inne om folk i trondheim som allerede stod i kø, 12 timer før åpning. Da venter jeg heller til midten av desember og plukker opp en da. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det noe sted i trondheim som har midnattsrelease? Er vel heller usannsynlig at jeg kan reise noe sted å få tak i en nå Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ingen midnattsrelease. Det er kun gamestop i Oslo som har åpent kl 2400 slik at de som har forhåndsbestilt får hente den. Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Min opprinnelige plan om å stille meg i kø i morgen tidlig fra klokken 0800 falt i grus når jeg leste her inne om folk i trondheim som allerede stod i kø, 12 timer før åpning. Da venter jeg heller til midten av desember og plukker opp en da. Jeg hadde plan om å stille meg i kø i Trondheim i morgen tidlig jeg også.....kan se ut som jeg dropper det, til fordel for en kaffe og avisa i sofan:p Noen som vet hvilke butikker i Trondheim det allerede er kø foran? Endret 28. november 2013 av schkaidaiv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Trondheim midtbyen gamestop har nattåpent Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Trondheim midtbyen gamestop har nattåpent men konsoller kun for de som har bestilt ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg skal stå i kø i morgen. Blir første gang jeg kommer til å stå i kø for release produkter, med mindre man regner med 3min før åpningstid for iPad 3 er kø. Gleder meg faktisk litt, siden jeg skal stå med en kompis. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 men konsoller kun for de som har bestilt ? jepp. Kun for forhåndsbestilt 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Kom med bilder hvis noen står i kø! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Siden det allerede står 10 stk ved sarpsborg. Føler jeg dette allerede er nytteløst for meg. Bæsj Noen som står i kø i stavanger allerede Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg drar og setter meg utenfor Elkjøp ved midnatt her i Tromsø i alle fall... alt av elektriske duppeditter er fulladet. Blir en gøy natt. Har ikke peiling på hvor hypp tromsøværingene er på en konsoll, men de får ikke lov å snyte en altaværing for konsoll. :V Det er snickers og twist. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg drar og setter meg utenfor Elkjøp ved midnatt her i Tromsø i alle fall... alt av elektriske duppeditter er fulladet. Blir en gøy natt. Har ikke peiling på hvor hypp tromsøværingene er på en konsoll, men de får ikke lov å snyte en altaværing for konsoll. :V Det er snickers og twist. Haha skikkelig barsking. Har du telt? Ute i kulda i tromsø faktisk i 10 timer. Ha en fin natt. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor lenge føler man det er verdt å stå i kø? Maks 1,5 time her. Står man 12 timer i kø så har man virkelig gjort seg fortjent til en PS4 ;P 5 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen som helst i Bergen som står i kø eller har tenkt å stå hele natten? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Haha skikkelig barsking. Har du telt? Ute i kulda i tromsø faktisk i 10 timer. Ha en fin natt. Telt? Nei. Haha. Det er jo forholdsvis mildt, holder med sitteunderlag. Dessuten er jeg allerede på vei dit, siden det er ei mil å gå... bussene slutter å kjøre tidlig. =3= Gidder ikke bære mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikrox Skrevet 28. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2013 Telt? Nei. Haha. Det er jo forholdsvis mildt, holder med sitteunderlag. Dessuten er jeg allerede på vei dit, siden det er ei mil å gå... bussene slutter å kjøre tidlig. =3= Gidder ikke bære mer enn nødvendig. OmgDu er helten min Du går 1 mil. Skal sitte ute på et sitteunderlag i 10 timer. Jeg håper inderlig du får en ps4 16 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Allerede en god del folk utenfor Elkjøp Lørenskog. Jeg hadde dratt dit NÅ dersom jeg skulle hatt en viss sjans... 1 Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Koser oss med engangsgrill utafor expert alnabru! Bare å komme, ta med pølser! 4 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) ^^ høres kos ut da. Er dere mange? Hahah dedication in the nation I love it !! Jeg jobber nattevakt så blir å cruise rundt i sentrum og svinge innom alle kø sitterne Endret 28. november 2013 av Centy88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå