Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Southampton


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fordi du mener Ramsey-Flamini er en sterkere midtbane enn Ramsey-Arteta er midtbanen svak? Deg om det i så fall.

 

Ramsey dyttes nok neppe ut på kant, hvor du har det fra vet jeg ikke.

 

Fordi han ofte blir det? Sist vi hadde Wilshere - Arteta - Ramsey spilte Ramsey på høyre så vidt jeg husker.

 

Jeg mener at Wilshere - Arteta er en svak midtbane.

Lenke til kommentar

 

Fordi han ofte blir det? Sist vi hadde Wilshere - Arteta - Ramsey spilte Ramsey på høyre så vidt jeg husker.

 

Jeg mener at Wilshere - Arteta er en svak midtbane.

Nei? Wilshere som spilles på kant. Det hender dog at de rullerer på posisjonene da det er naturlig for samtlige på midten(-Arteta) og spille i flere posisjoner. Alle kampene i år der Wilshere, Arteta/Flamini og Ramsey har startet samtidig har de sentrale midtbaneplassene tilhørt Ramsey og Arteta/Flamini.

 

Haha, nå mener du Wilshere-Arteta er den svake midtbanen? Jeg kan være enig i at Ramsey-Wilshere er en svak midtbane, men med Wilshere/Ramsey-Arteta har jeg ikke den samme oppfatningen.

Lenke til kommentar

Nei? Wilshere som spilles på kant. Det hender dog at de rullerer på posisjonene da det er naturlig for samtlige på midten(-Arteta) og spille i flere posisjoner. Alle kampene i år der Wilshere, Arteta/Flamini og Ramsey har startet samtidig har de sentrale midtbaneplassene tilhørt Ramsey og Arteta/Flamini.

 

Haha, nå mener du Wilshere-Arteta er den svake midtbanen? Jeg kan være enig i at Ramsey-Wilshere er en svak midtbane, men med Wilshere/Ramsey-Arteta har jeg ikke den samme oppfatningen.

 

Nå mener jeg? Det er det jeg alltid har ment.

 

Vi har to muligheter Arteta - Ramsey som er ok eller Arteta - Wilshere som er svak. Mye fordi Arteta blir mye alene fordi Wilshere stormer fremover.

 

Wilshere - Ramsey er enda svakere enn det igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...