torqueroll Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Her er byggetråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1552450&st=0&p=21154561 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Veldig interessant, ser BRA ut hittil! Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Pen sleeving, rett og slett nydelig kabelorganisering, og ikke minst er det virkelig godt aa se en skikkelig build som ikke prover aa gjemme vekk kablene og gjore alt saa 'sterilt og kjedelig', men i stedet ser og bringer fram det vakre i skikkelig organiserte kabler og teknologi. Dette er paa grensen til aa vaere kunst!Dette er rett og slett en sjokkerende vakker build.. og ikke minst, utrolig bra bilder Kudos er virkelig paa sin plass her, keep up the good work! *folger* Lenke til kommentar
torqueroll Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Takk for tilbakemeldingene. Akkurat nå venter jeg på at EK skal lansere blokkene til mine skjermkort. Nå blir det en liten pause fram til jeg har fått det på plass. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fint å se noen som liker og utnytter fargene som Noctua har. Dette blir vakkert. Gleder meg til å se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er ikke ofte man ser bygg som tar i bruk fargene til Noctua på denne måten. Har alltid likt de, men de kræsjer med nesten alt annet Fantastisk flott og gjennomført maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå