Bolivar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, kjøpte meg Saints Row 4 for en stund siden, spilte 16,7 timer, mistet windowspartisjonen på Macbooken og nå når jeg skulle logge meg på en nyinstallert Windows så er spillet ikke i listen. Spillet står registrert på profilen min under aktivitet, men prisen står til 39,99 pund.Prøvde å aktivere koden på nytt, da ligger den registrert som en duplikat. Noen som vet hva jeg bør gjøre nå? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ta kontakt med Steams kundeservice. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du må endre default steam library til den partisjonen du har steam-games lagret. Dette finner du i innstillinger. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Når du er på listen over spill du eier og ser på spill som ikke er installert finner du fortsatt ikke SR4? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Når jeg er inne på library (listen der alle spillene som jeg eier er) så står ikke Saints Row 4 der, sånn som det har gjort før. Det har bare forsvunnet. Det er det eneste spillet som har forsvunnet.Har sendt spørsmål til Steam Support, så får håpe å svar snart. Jeg har vært innom alle filtreringene, både på Windows og på Mac OS. Det har rett og slett bare forsvunnet.Det med å endre default Steam Library vil ikke endre noe, ettersom jeg ikke har noen spor av Saints Row på dataen. Jeg får ikke lastet det ned pga. det ikke står i listen over spill jeg eier. Rett meg om jeg missforstod deg BananLaks Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) https://store.steampowered.com/account/Ifølge den der så har jeg ikke spillet registrert på meg lengre virker det som.. Skjønner ikke noe jeg.. Jeg har ikke gitt det vekk Endret 14. november 2013 av Bolivar Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Har du kjøpt spillet fra en tredjeparts leverandør ala CDkeyblablabla.com? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ville ha fyrt av en melding til Support hos Steam, tar litt tid før du får svar. Har du fortsatt e-post bekreftelsen om kjøpet? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Kjøpte spillet fra https://www.g2play.net/store/. Men det har jeg gjort med mange andre og. Har kjøpt en god del fra Humble Bundle og. Har bekreftelse på kjøpet fra G2Play. Har fortsatt ikke fått svar fra Steam. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nå er ikke g2play en godkjent videreselger av steamnøkler så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Butikker som G2PLay, CJSCDKeys osv. er ikke autoriserte Steam kode-selgere som Greenmangaming, GameFly, GamersGate osv. Dette betyr at Valve kun uten advarsel fjerne spillet fra ditt Steam bibliotek uten forvarsel. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Kjekt å vite... Står jo følgende på siden til G2Play: Play on Steam: The key provided by G2PLAY is an official Steam Key (www.steampowered.com). It is activated via Steam, enables you to play on official Steam servers and your game will be kept updated with the latest patches via the Steam platform. To activate our key via Steam simply download Steam, create a new account or login into your existing account, click Games and Activate game on Steam. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Nøkkelen er helt sikkert offisiell. Det betyr ikke at g2play har lov å videreselge den fordi. Jeg og kan vel selge et spill jeg har en ekstra nøkkel til og skrive det du referer til der for alt av det som står der stemmer jo over ens med nøkkelen jeg selger. Det betyr ikke at jeg har lov til å gjøre det fordi om. Anbefaler forøvrig gamesplanet.com De kom godt ut i testen til gamer.no tidligere i år ( http://www.gamer.no/artikler/feature-vi-karer-den-beste-digitale-spillbutikken/130888 ) Nye spill til både Steam og Origin dukker ofte opp der til en litt redusert pris, samt at de kjører en del tilbud. Edit: Jeg kjøpte forøvrig Saints Row 4 der da det kom ut ca 15€ billigere i følge valuta kalkulatoren (prisene er i £) når det kom ut. Endret 15. november 2013 av ananashapå Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Steam svarer ikke, men det gjør G2Play. Har hatt en lengre samtale med de nå på e-post og de er vilige til å gi meg tilsvarende poeng til å kjøpe flere ting fra siden dems. Så jeg får en refound, men på "falske penger".. Litt ymse svar jeg fikk:Dear CustomerWe can offer you reward (credit) points for this order.We will give you points equal to the amount which you've paid.You can exchange reward (credit) points to pay when you make new order in our shop.Sorry for any inconvenience caused and thank you for cooperation. ----------------------------------------------------------Dear Customer,this issue was caused by our ex-supplier who send us region locked keys.Don't worry we don't cooperate with him any more.Best regards Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Å handle fra tredjeparter som ikke er godkjente som distributører medfører en viss risiko, og du har ikke noen kunderettigheter hos Steam når du gjør dette.Jamfør denne tråden om keystores: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363437Fremdeles relevant. G2Play bruker du på eget ansvar, nettopp fordi ting som dette kan skje (selv om de selvsagt forsikrer deg om at dette aldri vil skje igjen). Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Nå fikk jeg svar fra Steam: Hello,A staff member has replied to your question:Hello,Thank you for contacting Steam Support.We apologize for the delay.Your CD Key for this game has been revoked at the request of the publisher.You will need to contact the seller for further assistance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå