Gå til innhold

Saints Row 4 forsvant fra Steam-listen


Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg Saints Row 4 for en stund siden, spilte 16,7 timer, mistet windowspartisjonen på Macbooken og nå når jeg skulle logge meg på en nyinstallert Windows så er spillet ikke i listen. Spillet står registrert på profilen min under aktivitet, men prisen står til 39,99 pund.
Prøvde å aktivere koden på nytt, da ligger den registrert som en duplikat. Noen som vet hva jeg bør gjøre nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er inne på library (listen der alle spillene som jeg eier er) så står ikke Saints Row 4 der, sånn som det har gjort før. Det har bare forsvunnet. Det er det eneste spillet som har forsvunnet.
Har sendt spørsmål til Steam Support, så får håpe å svar snart. Jeg har vært innom alle filtreringene, både på Windows og på Mac OS. Det har rett og slett bare forsvunnet.

Det med å endre default Steam Library vil ikke endre noe, ettersom jeg ikke har noen spor av Saints Row på dataen. Jeg får ikke lastet det ned pga. det ikke står i listen over spill jeg eier. Rett meg om jeg missforstod deg BananLaks

Lenke til kommentar

Kjekt å vite... Står jo følgende på siden til G2Play:

Play on Steam: The key provided by G2PLAY is an official Steam Key (www.steampowered.com). It is activated via Steam, enables you to play on official Steam servers and your game will be kept updated with the latest patches via the Steam platform. To activate our key via Steam simply download Steam, create a new account or login into your existing account, click Games and Activate game on Steam.

Lenke til kommentar

Nøkkelen er helt sikkert offisiell.

Det betyr ikke at g2play har lov å videreselge den fordi.

 

Jeg og kan vel selge et spill jeg har en ekstra nøkkel til og skrive det du referer til der for alt av det som står der stemmer jo over ens med nøkkelen jeg selger.

 

Det betyr ikke at jeg har lov til å gjøre det fordi om.

 

Anbefaler forøvrig gamesplanet.com

De kom godt ut i testen til gamer.no tidligere i år ( http://www.gamer.no/artikler/feature-vi-karer-den-beste-digitale-spillbutikken/130888 )

 

Nye spill til både Steam og Origin dukker ofte opp der til en litt redusert pris, samt at de kjører en del tilbud.

 

Edit: Jeg kjøpte forøvrig Saints Row 4 der da det kom ut ca 15€ billigere i følge valuta kalkulatoren (prisene er i £) når det kom ut.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Steam svarer ikke, men det gjør G2Play. Har hatt en lengre samtale med de nå på e-post og de er vilige til å gi meg tilsvarende poeng til å kjøpe flere ting fra siden dems. Så jeg får en refound, men på "falske penger"..

 

Litt ymse svar jeg fikk:

Dear Customer

We can offer you reward (credit) points for this order.
We will give you points equal to the amount which you've paid.
You can exchange reward (credit) points to pay when you make new order in our shop.
Sorry for any inconvenience caused and thank you for cooperation.

 

----------------------------------------------------------

Dear Customer,

this issue was caused by our ex-supplier who send us region locked keys.
Don't worry we don't cooperate with him any more.

Best regards

Lenke til kommentar

Å handle fra tredjeparter som ikke er godkjente som distributører medfører en viss risiko, og du har ikke noen kunderettigheter hos Steam når du gjør dette.

Jamfør denne tråden om keystores: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363437
Fremdeles relevant. G2Play bruker du på eget ansvar, nettopp fordi ting som dette kan skje (selv om de selvsagt forsikrer deg om at dette aldri vil skje igjen).

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg svar fra Steam:

Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

We apologize for the delay.

Your CD Key for this game has been revoked at the request of the publisher.

You will need to contact the seller for further assistance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...