Nilsen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Du kan vinne både spillmus, tastatur, hodesett og musematte.Konkurranse: Vinn en stor pakke med nytt spillutstyr Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det manglet et alternativ på spørsmål 1: Endret 27. mai 2017 av PaladinNO 4 Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 synes den første var litt lett med tanke på bildet.. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det hadde vært utrolig koselig hvis jeg vant dette. Det blir jo nesten bedre enn maskinvare oppgradering ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 er de høretelefiene bedre en G35? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kunne gjerne tatt imot den Na'Vi Senseien ja. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Noen som vet om den Na'Vi-Sensei'en er basert den vanlige Sensei eller Sensei Raw? Edit: Na'Vi er desverre basert på Sensei Raw - dette er sikkert en smakssak, men for meg som nekter å bruke egen software for innstille/endre funksjonene til museknappene, så er Sensei så absolutt å foretrekke: på Sensei så tilsvarer knappene på høyresiden Page Up/Page Down, hvilket er veldig praktisk til alle programmer som nyttegjør seg av scrolling - de samme knappene på Sensei Raw vet jeg ikke hva gjør, og er dermed, for meg, ubrukelige. Med det sagt, så har det for meg at alle Sensei- og Sensei Raw-mus har av en eller annen grunn forskjellige funksjoner satt til knappene på høyresiden. Endret 10. november 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 synes den første var litt lett med tanke på bildet.. Kanskje ikke nødvendig å nevne det...? Jeg tenkte ikke engang på å se på bildet, men heller googlet svaret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå