Woods Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei, er på jakt etter minne til ny build. Retter maskinen mot videoredigering og spill. Skal kjøre Intels 4770K, 780Ti(evt 290x) og viktigst å nevne: Noctua NH-D14 CPU kjøler. Har egentlig valgt ut Corsair Pro 2400Mhz (16GB kit), men disse er ikke på lager. I tillegg har jeg fått høre at det har vært en del feil på ram fra Corsair. Anbefalinger mottas med takk! Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hehe...får si det samme til deg som jeg sa til fyren under her med samme spørsmål : 4770K har en "sweet spot" ved 2133MHz RAM. Holder på å planlegge et lignende byggverk selv, og jeg går for G.Skill TridentX DDR3 PC17000/2133MHz CL9 2x8GB Raske brikker (CL9), og perfekte for Haswell. Ellers vet jeg det er andre som kjører 4x8 GB 2666MHz TridentX-brikker på denne prosessoren med svært vellyket resultat. Disse blir dog uforholdsmessig dyre, syns jeg...4 brikker som er testet for å kjøre sammen blir alltid dyrere. G.Skill er veldig "på" når det gjelder kvalitet og testing for High End-markedet, og utslaget kommer med deres veldig gode support på sin webside. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Haha, det la jeg rett og slett ikke merke til. Gi meg gjerne repost badge! ;-) Takk for anbefaling. Er virkelig ikke lett å se seg klok på alt.. Er flere meninger om pc komponenter enn religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå