jakobbg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hepp! Prøver å VLAN'e Altibox TV og lokalt nettverk (internett), men eg klarer enn så lenge berre å få datanettverket til å fungere etter "opp-pakking" på andre sida av VLAN'et. Eg har kun ein kabel frå teknisk rom opp til loftstue, og har difor behov for å bruke samme kabel til både lokalnett og Altibox TV (har behov for nettverkstilgang til WLAN-ruter, PS3, TV, Sonos-lydplanke og Apple TV) Nettverksdiagram (Creately): http://goo.gl/DvcOfm Problem: LAN fungerer på switch 2 etter VLAN. Altibox TV fungerer derimot ikkje. Eg bruker to Netgear-boksar: GS105e (teknisk rom) og GS108t (loftstue). Oppsett: GS105e (5 portar), plassert i teknisk rom: Porter VLAN1: 1 (tagged), 5 (untagged) Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-4 (untagged) PVID: 1-4: 1, 5: 4. FreeBSD server med DHCP og DNS er kobla i GS105e (port 2). Altibox TV er i port 5. GS108t (8 portar), plassert i loftsstue: Porter VLAN1: 1 (tagged), 8 (untagged) Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-7 (untagged) PVID: 1-7: 1, 8: 4. Port 1 på GS105e og port 1 på GS108t er kobla saman. Gitt oppsettet ovanfor har eg dermed vanleg lokalnett frå FreeBSD-boksen på port 2-7 på GS108t. Har prøvd med laptop og verifisert at det fungerer bra. Når eg kobler Altibox HD-dekoder (trur det er ein Motorola VIP 1853, HD-dekoder utan PVR) til port 8 på GS108t får eg link, og via web-interfacet på switchen ser eg at eg får 100mbit link, men ikkje noko bilete kjem opp. Kva har eg gjort her? Kva oppsett må på plass i switchane for å lure tv-nettverket gjennom og til TV? Har eg forklart dette bra nok? :-) Lenke til kommentar
haakepinken Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hepp! Prøver å VLAN'e Altibox TV og lokalt nettverk (internett), men eg klarer enn så lenge berre å få datanettverket til å fungere etter "opp-pakking" på andre sida av VLAN'et. Eg har kun ein kabel frå teknisk rom opp til loftstue, og har difor behov for å bruke samme kabel til både lokalnett og Altibox TV (har behov for nettverkstilgang til WLAN-ruter, PS3, TV, Sonos-lydplanke og Apple TV) Nettverksdiagram (Creately): http://goo.gl/DvcOfm Problem: LAN fungerer på switch 2 etter VLAN. Altibox TV fungerer derimot ikkje. Eg bruker to Netgear-boksar: GS105e (teknisk rom) og GS108t (loftstue). Oppsett: GS105e (5 portar), plassert i teknisk rom: Porter VLAN1: 1 (tagged), 5 (untagged) Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-4 (untagged) PVID: 1-4: 1, 5: 4. FreeBSD server med DHCP og DNS er kobla i GS105e (port 2). Altibox TV er i port 5. GS108t (8 portar), plassert i loftsstue: Porter VLAN1: 1 (tagged), 8 (untagged) Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-7 (untagged) PVID: 1-7: 1, 8: 4. Port 1 på GS105e og port 1 på GS108t er kobla saman. Gitt oppsettet ovanfor har eg dermed vanleg lokalnett frå FreeBSD-boksen på port 2-7 på GS108t. Har prøvd med laptop og verifisert at det fungerer bra. Når eg kobler Altibox HD-dekoder (trur det er ein Motorola VIP 1853, HD-dekoder utan PVR) til port 8 på GS108t får eg link, og via web-interfacet på switchen ser eg at eg får 100mbit link, men ikkje noko bilete kjem opp. Kva har eg gjort her? Kva oppsett må på plass i switchane for å lure tv-nettverket gjennom og til TV? Har eg forklart dette bra nok? :-) Sjekk <http://freak.no/forum/showthread.php?t=219922>, "Den sore Altibox tråden ". En mulighet er å legge altibox-routeren til side, og sende Altibox sine vlan rett videre til loftet. Vet ikke hvordan TV-dekoderen funker, om den vil ha inn-data tagget med VLAN eller ikke. Du kan evt koble opp ruteren på loftet, eller noe slikt. YMMV . Altibox har jo registrert MAC-adressen på ruteren, og bruker den sikkert til noe :-). I verste fall må du koble opp ruteren på loftet og speile den porten til der hvor fiberen kommer inn . Lenke til kommentar
jakobbg Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Fant ut av det! Måtte bare ikkje bruke VLAN på dei forhåndsdefinerte portane. Så no har eg VLAN 4 for TV og VLAN 5 for LAN. Likt satt opp i begge endar. Alt fungerer som ei kule, og alt er bare velstand. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå