Gå til innhold

[Løst] Altibox TV fungerer ikkje etter VLAN (802.1Q) saman med lokalnett

Anbefalte innlegg

Hepp!

Prøver å VLAN'e Altibox TV og lokalt nettverk (internett), men eg klarer enn så lenge berre å få datanettverket til å fungere etter "opp-pakking" på andre sida av VLAN'et. Eg har kun ein kabel frå teknisk rom opp til loftstue, og har difor behov for å bruke samme kabel til både lokalnett og Altibox TV (har behov for nettverkstilgang til WLAN-ruter, PS3, TV, Sonos-lydplanke og Apple TV)
Nettverksdiagram (Creately): http://goo.gl/DvcOfm
Problem: LAN fungerer på switch 2 etter VLAN. Altibox TV fungerer derimot ikkje.
Eg bruker to Netgear-boksar: GS105e (teknisk rom) og GS108t (loftstue).
Oppsett:
GS105e (5 portar), plassert i teknisk rom:
Porter VLAN1: 1 (tagged), 5 (untagged)
Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-4 (untagged)
PVID: 1-4: 1, 5: 4.
FreeBSD server med DHCP og DNS er kobla i GS105e (port 2). Altibox TV er i port 5.
GS108t (8 portar), plassert i loftsstue:
Porter VLAN1: 1 (tagged), 8 (untagged)
Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-7 (untagged)
PVID: 1-7: 1, 8: 4.
Port 1 på GS105e og port 1 på GS108t er kobla saman.
Gitt oppsettet ovanfor har eg dermed vanleg lokalnett frå FreeBSD-boksen på port 2-7 på GS108t. Har prøvd med laptop og verifisert at det fungerer bra.
Når eg kobler Altibox HD-dekoder (trur det er ein Motorola VIP 1853, HD-dekoder utan PVR) til port 8 på GS108t får eg link, og via web-interfacet på switchen ser eg at eg får 100mbit link, men ikkje noko bilete kjem opp.
Kva har eg gjort her? Kva oppsett må på plass i switchane for å lure tv-nettverket gjennom og til TV?
Har eg forklart dette bra nok? :-)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hepp!

Prøver å VLAN'e Altibox TV og lokalt nettverk (internett), men eg klarer enn så lenge berre å få datanettverket til å fungere etter "opp-pakking" på andre sida av VLAN'et. Eg har kun ein kabel frå teknisk rom opp til loftstue, og har difor behov for å bruke samme kabel til både lokalnett og Altibox TV (har behov for nettverkstilgang til WLAN-ruter, PS3, TV, Sonos-lydplanke og Apple TV)
Nettverksdiagram (Creately): http://goo.gl/DvcOfm
Problem: LAN fungerer på switch 2 etter VLAN. Altibox TV fungerer derimot ikkje.
Eg bruker to Netgear-boksar: GS105e (teknisk rom) og GS108t (loftstue).
Oppsett:
GS105e (5 portar), plassert i teknisk rom:
Porter VLAN1: 1 (tagged), 5 (untagged)
Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-4 (untagged)
PVID: 1-4: 1, 5: 4.
FreeBSD server med DHCP og DNS er kobla i GS105e (port 2). Altibox TV er i port 5.
GS108t (8 portar), plassert i loftsstue:
Porter VLAN1: 1 (tagged), 8 (untagged)
Porter VLAN4: 1 (tagged), 2-7 (untagged)
PVID: 1-7: 1, 8: 4.
Port 1 på GS105e og port 1 på GS108t er kobla saman.
Gitt oppsettet ovanfor har eg dermed vanleg lokalnett frå FreeBSD-boksen på port 2-7 på GS108t. Har prøvd med laptop og verifisert at det fungerer bra.
Når eg kobler Altibox HD-dekoder (trur det er ein Motorola VIP 1853, HD-dekoder utan PVR) til port 8 på GS108t får eg link, og via web-interfacet på switchen ser eg at eg får 100mbit link, men ikkje noko bilete kjem opp.
Kva har eg gjort her? Kva oppsett må på plass i switchane for å lure tv-nettverket gjennom og til TV?
Har eg forklart dette bra nok? :-)

Sjekk <http://freak.no/forum/showthread.php?t=219922>, "Den sore Altibox tråden ".

En mulighet er å legge altibox-routeren til side, og sende Altibox sine vlan rett videre til loftet. Vet ikke hvordan TV-dekoderen funker, om den vil ha inn-data tagget med VLAN eller ikke. Du kan evt koble opp ruteren på loftet, eller noe slikt. YMMV . Altibox har jo registrert MAC-adressen på ruteren, og bruker den sikkert til noe :-). I verste fall må du koble opp ruteren på loftet og speile den porten til der hvor fiberen kommer inn .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...