Madridista1212 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 List opp, å forklar hva de brukes til å hvorfor de er bra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 - Tv sideview: lar meg fjernstyrt Sony tv og starte opptak - episodes: lar meg legge alle tvserier jeg ser på i en liste som holder meg oppdatert på når neste episode starter, merk disse går etter USA tider da jeg bruker div plugins på macen - Battlelog: lar meg se statsa på battlefield, starte ny runde og minimap i runden - netflix Det er mine favoritter Lenke til kommentar
C.. Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) AVPlayerHD: Kanskje den mest praktiske applikasjonen jeg har - Brukes til å enkelt få lagt over filmer/tv-serier på iPaden. TV 2 Sporten: Flott oversikt over de nyeste sport nyhetene med et veldig oversiktlig grensentitt. Battlelog: Sjekke ut stats, fiske på loadout og lignende. YouTube: Sier seg selv. Unibet Pro: Tipping enkelt og greit. Pocket: Flott aplikasjon som gjør så du kan lagre artikler og lese de offline. TeamViewer: Fjernstyring av PCen. Endret 3. november 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå