Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får beskjed om at jeg manipulerte før jeg begynte på piller. og når jeg drømmer tror jeg det er virkelig. Disse drømmene jeg tror er sanne har jeg hatt helt siden jeg sluttet på pillene i to måneder og selvom jeg begynte på piller og ble skrevet ut. Hvorfor har jeg det sån? Ellers er jeg en lykkelig person som blir glad for den minste lille ting, men jeg blir også sinna for den minste lille ting. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvorfor? Hvis det stemmer, så har det nok ingen åpenbar forklaring. En får nøye seg med at alle mennesker er forskjellige. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvorfor? Hvis det stemmer, så har det nok ingen åpenbar forklaring. En får nøye seg med at alle mennesker er forskjellige. Ok. Hvorfor diagnotiserte psykiateren meg med psykose da, og at jeg ble lagt inn i ei helg? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hviss jeg har et bilde av hun søte ginormica på veggen, er det som hun ser gjennom kroppen min og leser at jeg har vært psykotisk. Men det som er så rart er at jeg verken såg eller hørte syner da jeg var innlagt eller før. Jeg såg syner da jeg var barn. Da såg jeg "øer". Og jeg hørte folk som pustet uten at det var noen der i senga da jeg var innlagt i barnepsykiatrien da jeg var 12. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Når jeg velger varer i butikken sjekker jeg alltid at posen ikke har hull i seg sån at skurker kan ha tatt en sprøyte og forgiftet maten. En gang kjøpte jeg en frokostblanding som var halvveis åpnet og det var et hull i posen. Den kastet jeg med en gang. Er dette normalt å tenke sån? Jeg ble satt på lav dose med antipsykotikum når jeg var lagt inn i år. Bør jeg ta disse tankene opp med en psykiater eller noe, eller er det normalt? Trenger råd. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ok. Hvorfor diagnotiserte psykiateren meg med psykose da, og at jeg ble lagt inn i ei helg? Ikke vet jeg, du oppfylte vel kriterene for en slik diagnose da? Jeg sier bare at årsakene til ulike psykiske lidelser / den og den personligheten veldig sjeldent har en åpenbar forklaring... Når jeg velger varer i butikken sjekker jeg alltid at posen ikke har hull i seg sån at skurker kan ha tatt en sprøyte og forgiftet maten. En gang kjøpte jeg en frokostblanding som var halvveis åpnet og det var et hull i posen. Den kastet jeg med en gang. Er dette normalt å tenke sån? Jeg ble satt på lav dose med antipsykotikum når jeg var lagt inn i år. Bør jeg ta disse tankene opp med en psykiater eller noe, eller er det normalt? Trenger råd. Jeg er akkurat sånn selv. Tror ikke det er helt normalt, men det er nok ikke hakkende galskap heller. Det du "mistenker" det er jo ting som faktisk kan skje, det er jo ikke ting som er åpenbart feil. Men det kan sikkert hjelpe med en lavdose antipsykotika. Da blir tanker mindre plagsomme. Men ta opp tankene med psykologen/legen, du. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tror det kan være lurt å ta kontakt med psykiateren igjen ta opp dette der. 2 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Tror det kan være lurt å ta kontakt med psykiateren igjen ta opp dette der. Ok. Jeg skal gjøre det, men jeg har ikke time før om 14 dager. Han sa da jeg var innlagt at jeg skulle få svar på hva rapporten sa om 2-3 uker. Men nå har det gått 2 måneder. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ok. Jeg skal gjøre det, men jeg har ikke time før om 14 dager. Han sa da jeg var innlagt at jeg skulle få svar på hva rapporten sa om 2-3 uker. Men nå har det gått 2 måneder. Du burde ta deg en tur til fastlegen, høre hva han/hun har å si. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jeg har hengt opp et bilde av ginormica som skal passe på meg i natt. Endret 31. oktober 2013 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Du burde ta deg en tur til fastlegen, høre hva han/hun har å si. Ok. Det har jeg gjort før også, det var da jeg ble lagt inn av ambulant team. Nattevakten hadde visst vært innom meg og jeg reiste oppe i senga, men jeg husker det ikke. Personal der som kjente meg syns jeg var normal men litt mistenksom da jeg var innlagt. Men jeg skal se om jeg kan få raskere time hos psykiateren. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ok. Det har jeg gjort før også, det var da jeg ble lagt inn av ambulant team. Nattevakten hadde visst vært innom meg og jeg reiste oppe i senga, men jeg husker det ikke. Personal der som kjente meg syns jeg var normal men litt mistenksom da jeg var innlagt. Men jeg skal se om jeg kan få raskere time hos psykiateren. Lykke til! Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Og når jeg drikker gjør jeg syke ting. Som å sikle og stirre med vidåpne øyne på folk. Lykke til! Takk. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Så har jeg det sånt at jeg ikke orker jobben, bare når det skjer kjekke ting som jeg liker, som bingo. Ellers suger alt. Ting blir kjedeligere og kjedeligere. Det eneste som gjør meg glad er insekter og pipelyden på badet. Og tven. Endret 31. oktober 2013 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ble du tvangsinnlagt? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Ble du tvangsinnlagt? Ja. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror Velosiraptor7 er en spøkefugl som holder ap med oss. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror Velosiraptor7 er en spøkefugl som holder ap med oss. Det vet jeg ikke helt... jeg har sett litt. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror Velosiraptor7 er en spøkefugl som holder ap med oss. For å si det helt klart: jeg tuller ikke med sånt som dette. Jeg er bare ute etter tips og råd. Jeg har noen rare tanker om at bilder passer på meg, men jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 For å si det helt klart: jeg tuller ikke med sånt som dette. Jeg er bare ute etter tips og råd. Jeg har noen rare tanker om at bilder passer på meg, men jeg tuller ikke. Jeg tror ikke du tuller. Men du burde prøve å formulere hva du ønsker råd/tips med litt bedre, kanskje... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg