Mayster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Hvordan får man sett HBO på AppleTV'en? Kan man velge airplay via ipad/iphone app? Edit: Appen har intet AirPlay-symbol. I hvert fall ikke slik som TV2s Sumo og NRKs nett-tv. Har prøvd å velge airplay i control center, men da er det kun lyd som kommer på AppleTV. Dersom jeg velger speiling av skjerm fungerer det, men det hakker og er elendig kvalitet. Hadde jeg visst dette ville jeg ikke abonnert. Endret 31. oktober 2013 av Mayster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Moderatormelding Denne tråden er splittet ut fra denne artikkeldiskusjonen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548647&page=0 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er du sikker på at du er tilkoblet samme nettverk? Forøvrig: inntil HBO Nordic kommer som Apple TV-app holder jeg meg unna, nettopp fordi kvaliteten gjennom Air Play var ræva. Lenke til kommentar
Mayster Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Er du sikker på at du er tilkoblet samme nettverk? Forøvrig: inntil HBO Nordic kommer som Apple TV-app holder jeg meg unna, nettopp fordi kvaliteten gjennom Air Play var ræva. Ja, selvsagt er jeg tilkoblet samme nettverk. App'en mangler som sagt innebygd airplay-funksjonalitet. Har fått bekreftet fra HBO Nordic at appen ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå