Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Manchester City


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vedder på stortap.

 

 

Newcastle United (4-4-2): Tim Krul; Mathieu Debuchy, Mike Williamson, Mapou Yanga-Mbiwa, Massadio Haidara; Moussa Sissoko, Cheick Tiote ©, Vurnon Anita, Yoan Gouffran; Shola Ameobi, Papiss Cisse

Substitutes: Rob Elliot, Paul Dummett, Yohan Cabaye, Gabriel Obertan, Sammy Ameobi, Hatem Ben Arfa, Loic Remy

 

 

Godt å se at Santon er benket, og at både Haidara og Anita får sjansen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Faen din sexy mann! Enig, Santon fortjener å bli benket. Haidara er nok ikke helt i storform etter å ha vært såpass lenge ute med skade, men jeg var veldig imponert over han når han fikk sjansen i fjor. Bedre defensiv enn Santon, og selvfølgelig ti ganger mer uforutsigbar på angrep.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Überstusselig at Marveaux ikke engang er på benken i en cupkamp.

 

Håper han finner seg en bedre klubb i januar.

 

Spent på hvor mange tilskuere det blir i kveld. Vært et stort tema om boikott på twitter mot Ashley.

Lenke til kommentar

Jepp, Santom må skjerpe seg. Å kutte innover i banen hver eneste gang funker ikke med mindre man er jævlig mye bedre enn hva Santon er. Litt variasjon hadde hjulpet.

 

 

Jeg forventer at Marveaux er førstemann ut i januar. Synd, for han har aldri fått sjansen. Han tre kamper på rappen hvor han er god og blir bedre og bedre og bedre, også har han en svak kamp og han er benket resten av sesongen. Skammelig. Han har aldri fått et run med kamper i hva jeg anser for hans beste posisjon, og det er jammen meg synd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Husker mot Anzhi når han spilte bak Papiss og slo den silkepasningen gjennom forsvaret på overtid. Krem! Tror det er den ene sjansen jeg kan huske han har fått i den posisjonen, og gjorde jobben med god margin. Kjipe greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...