MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei Jeg fikk hasj på forskudd av en fyr,og fikk frist til i morgen å skaffe de 1800kr til han.Nå har ikke jeg fått skaffet de(vet ikke hvordan jeg skulle gjort det,har ikke jobb og får ikke penger fra noen steder) så hva gjør jeg nå?er av den skumle typen dette her, og vil ikke havne i noe alvorlig trøbbel.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Slutter å røyke hasj og skaffer en jobb. Endret 8. oktober 2013 av Laughing Madcap 32 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 for å være "captain-obvious-spørsmål": hvorfor få i forskudd når du ikke ante hvordan du skulle få pengene? 9 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 for å være "captain-obvious-spørsmål": hvorfor få i forskudd når du ikke ante hvordan du skulle få pengene? klarer alltid skaffe penger på ett vis,hadde jo en hel uke på meg,men har altså ikke klart det.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Konsekvensen av dine handlinger. Hvordan planla du å skaffe 1800 kr når du først tok dette "lånet"? Du viste jo at du var arbeidsledig lol.. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du får prøve å selge noe du eier, eller gi tilbake om du har noe igjen. Hasj til 1800kr hørtes veldig mye ut.. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Om du har dyr mobil så kan du kanskje gi han den? Forskudd på lønn? Låne fra en kompis? Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 hva skulle du med all den hasjen? du kan umulig ha røyket opp hasj for 1800,- på en uke, så jeg foreslår at du prøver å selge unna det du ikke har brukt enda 1 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du kan jo ikke pådra deg gjeld på den måten når du ikke har penger eller jobb. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pettersenper Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 Det heter naturlig seleksjon, og det er ingenting du kan gjøre med det. 55 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har du ikke noe av verdi du kan gi han i stedet for? Mobil, klokke, pc, tv etc? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 1. Ring til politiet å ta imot straffen din. 2. Kvitt deg med de dårlige vennene dine og be kommunen om hjelp til rusproblemene 4 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 And the darwin award goes to.... Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 1. Ring til politiet å ta imot straffen din. 2. Kvitt deg med de dårlige vennene dine og be kommunen om hjelp til rusproblemene er ingen snylter.. har heller ikke rusproblemer med liker å ta meg en blås i ny og ne. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 And the darwin award goes to.... haha jævlig bra vits terningkast 6! Lenke til kommentar
Populært innlegg Hèxacôres Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 er ingen snylter.. har heller ikke rusproblemer med liker å ta meg en blås i ny og ne. Du kjøper hasj for 1800 som du ikke har, og du sier at du ikke har problemer ? Brb, gettin popcorn 13 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 har jo balla seg litt på seg... røyka ikke for 1800 på ei uke om det er det du tror.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du får prøve å selge noe du eier, eller gi tilbake om du har noe igjen. Hasj til 1800kr hørtes veldig mye ut.. har vel blitt lurt der og TS, lån pengene eller start å trykk vaselin opp i rumpa asap! har jo balla seg litt på seg... røyka ikke for 1800 på ei uke om det er det du tror.. så da har du mye igjen da med andre ord? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 har jo balla seg litt på seg... røyka ikke for 1800 på ei uke om det er det du tror.. jeg dømmer deg ikke. eg har en bror som er rusavhengig. men om det baller på seg, det er da du trenger hjelp. men jeg vet at det ikke er lett, fordi du er skammfull og ønsker ikke å krype til korset 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 har vel blitt lurt der og TS, lån pengene eller start å trykk vaselin opp i rumpa asap! så da har du mye igjen da med andre ord? herregud du trenger ikke være stygg med han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg