Nilsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Høyre og FRP vil gi alle 100 Mbit/s.Norges nye regjering lover deg superbredbånd Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Blir herlig syntes jeg! Prisnivået blir vell også litt annerledes da tenker jeg 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg saladin waits for alice Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjempeflott!Nå fjern DLD, så blir jeg veldig glad.Bah, en kan drømme. 29 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Yaay, blir sikkert en sær løsning med felles login, men fremdeles separate brukere som samles under denne ène loginen. Og så svikter en av funksjonene og så krøsjer alt og blir et milliardsug #synsk #norge Og vi får håpe de vil utvide fiber og ikke bare presse mest mulig ut av det som allerede ligger der. 5 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjempeflott. I dag er det eneste tilbudet mitt mobilt bredbånd med en makshastighet på ca. 1 mb/s. At det er noen par km til nærmeste telefonstolpe eller fiberkabel er sikkert ikke noen hindring... 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Regjeringen vil innføre en felles innloggingsportal for alle offentlige tjenester" Har vi ikke det? 1 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Regjeringen vil innføre en felles innloggingsportal for alle offentlige tjenester" Har vi ikke det? Tror man hadde det på Norge.no, men nå må man logge seg inn på hver tjeneste. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det er bra at personvernet styrkes, men jeg er ikke fornøyd før DLD fjernes. Og siden det ikke er nevnt her, antar jeg at både V, Krf og Frp sviktet oss på det punktet og det heller ikke vil bli gjort noe med senere. 6 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bor på en gård med et stykke unna fiber, og har 10 mbit. Må jeg eller staten ta regninga for gravinga for fiber da? 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bor på en gård med et stykke unna fiber, og har 10 mbit. Må jeg eller staten ta regninga for gravinga for fiber da? Du vet, de lover ikke fiber til noen. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nok er prosjekt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1542011 med uklar finansieringsmodell? Er godtebutikken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1469355 åpnet? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Regjeringen vil sikre hele landet høyhastighetsbredbånd, med et mål på 100 Mbit/s" Jeg synes nå at nettet i hjemmet er veldig bra. Er mer interessert hvor det blir av høyhastighet over satelitt og bedre dekning på mobile bredbånd. Å ha 0,5Mbit/s satelittlinje med data er utrolig annoying i 2013. Det er realiteten på svært mange skip og rigger i dag. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Vi får nå se. Jeg venter med å slippe jubelen løs til jeg ser hva de faktisk får gjennomført av planene sine. 100 milliarder høres mye ut, men når det skal gå til generell infrastruktur, så er det ikke det. Fagre løfter om 100 mbps til folket er nok noe av det som ryker først. At Høyre forøvrig snakker om styrking av personvernet etter de kjørte gjennom DLD, syntes jeg bare blir humoristisk. Never forgive, never forget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg synes nå at nettet i hjemmet er veldig bra. Er mer interessert hvor det blir av høyhastighet over satelitt og bedre dekning på mobile bredbånd. Å ha 0,5Mbit/s satelittlinje med data er utrolig annoying i 2013. Det er realiteten på svært mange skip og rigger i dag. Helt enig. Fremtiden er trådløs etter mitt syn. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjempeflott! Nå fjern DLD, så blir jeg veldig glad. Bah, en kan drømme. Siden Høyre var en av pådriverne for DLD så kan du nok bare glemme det der først som sist :/ 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vil ha flyvende biler! 5 Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er det sikkert at det er grensa på 200 kroner for import fra utlandet de vil heve? De skriver heve grensen for "tollfri import", men det er jo ikke toll som vi betaler i dag med verdi over 200 kroner, men moms. Så når de skriver "tollfri" kan det like gjerne bety heving av grensa for de typer varer hvor man faktisk betaler toll, for eksempel klær. Så jeg stiller meg litt avventene foreløpig Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjempeflott. I dag er det eneste tilbudet mitt mobilt bredbånd med en makshastighet på ca. 1 mb/s. At det er noen par km til nærmeste telefonstolpe eller fiberkabel er sikkert ikke noen hindring... Du har min medlidenhet 2 Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Spørsmålet er vel hvor mye av det de lover vi faktisk får Endret 8. oktober 2013 av Bakken91 2 Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva med bygdenorge, blir vel bare byer som får superband. Ja jeg vet at det er der det bor flest folk, men bygdene trenger også et løft når det gjlder bredband, 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå