Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kalkunkrølls opplysningstråd om kvinner


Anbefalte innlegg

 

Korreksjon: Du "veileder" ham i en retning som har gitt deg resultater du tydeligvis var ganske desperat etter å få, og som du så har gjort til et universelt fasitsvar for alle dameproblemer. Jeg har muligens nevnt det før, men du minner meg om disse helfrelste PUA-spirene som dukket opp i kjølvannet av The Game og var hellig overbevist om at man kunne få en hvilken som helst dame på denne planeten bare man hadde de rette teknikkene og rutinene.

 

Videre holder du så hardt og ufravikelig på denne "sannheten" din at det virker som om du trenger den, og at alt som ikke passer inn er "white knighting" og piss som må, skal og bør forkastes. Det kan godt være at du tror du sitter med fasiten og at alle andre er idioter og riddere, en antagelse som forøvrig er tåpelig i seg selv, men denne rigiditeten får deg bare til å virke redd for at verdensbildet ditt skal slå sprekker og at alle rasjonaliseringene og "grunnene" for hvordan verden fungerer skal falle i grus. Dog, å skrive dette til deg er antagelig en oppvisning i bortkastet energi, men jeg velger å gjøre det likevel.

 

Problemet til menn som deg er at dere prater ut fra et tillært og religiøst tankesett der kvinner er noe annet enn det de er. Kvinner er helt forsvarsløse og hjelpeløse i denne verden, samtidig som de er primæromsorgen for den neste oppvoksende generasjon, og har derfor utviklet seg til å se på verden og menn i den som forbruksgjenstander eller hindringer,, som vil si at de kun handler mht personlig vinning, gjerne der og da, og vet det alltids dukker opp mer gunstige menn å henge seg på til slutt.

 

Å da skulle dedikere livet sitt til en ekte forpliktelse til disse vesenene er fanatisk og utfallet må bli katastrofalt, om investeringen din er større enn hennes, noe den alltid er når du er mannen. Til og med du kan være enig i kvinnen lager betingelsene for assosiasjoner med henne mht grad av høflighet og andre sosiale normer og koder, og du kan også være enig i at om kvinner ikke finner noen fordel ved å omgås menn, så vil ingen assosiasjon oppstå - som kan ses ved at kvinner enten dater menn av høyere økonomisk eller sosial status enn seg selv, menn i bedre form enn dem og av bedre fitness, eller menn som stadig varter opp og slavisk tar initiativ til å omgås henne og skape henne positive opplevelser foring til egoet hennes, og den alle mest laverestående statusen, homsebestevennen/guttevenninna som kun får omgås henne fordi hun kan "dele" alt med han der han på mange måter også bare er en slave og servant for hennes behov. Dette er såpass utbredt at selv du vil kunne innrømme at det i 9/10 tilfeller er slik, og det interessante her er at tidligere produserte fordeler av mannen kvinnen kan dra nytte av, ikke skaper en automatikk i at hun føler at hun står i gjeld til han eller skylder han noe, den dagen han slutter å skape fordelen for henne (eller hun har mistet interessen for fordelene).

 

Menn er ganske gjeldsansvarlige, dvs, vi pleier å føle at behov for å betale tilbake for tjenester andre har gjort oss, enten vi liker personen eller ikke (derfor er vi også nøye på å ikke be om hjelp om vi føler vi kan klare ting alene), mens kvinner ikke føler sånn i heletatt. Blir du syk og hun må ta seg av deg, så skal jeg love deg at hun fra første dag du blir diagnosert begynner å planlegge hvordan hun skal bli kvitt lasten som er deg, og ikke tro hun noen gang kommer til å betale tilbake den eldre typen med jobb som forsørga henne godt gjennom studietiden hun etterhvert blir lei av når hun er ferdigutdanna og tjener mest. Kvinner har ingen slike moralske koder eller forpliktelser mht andre, de går primært på følelsene sine og de primærfølelsene de stadig forsøker å dekke er trygghet og sikkerhet, og de er villige til å behovet for å forfylle dem gå utover andre selv om det ikke er medmenneskelig eller moralsk. Foreksempel ta jobben til en bedre kvalifisert mann via kvotering.

 

Faktumet er vel at ts mest sannsynlig investerer det meste i denne kjæresten sin nå, både følelser og hva han har tilgjengelig av ressurser, og han har vel gjort denne jenta til sin verden alt. Når hun da alt har vist tendenser som en eks skank, som tydeligvis ikke tør å stå for deg, og må beklage det, så viser det en slags falskhet i henne som lover dårlig for fremtiden hans. Ingen voksne mennesker beklager vel at de har hatt en fortid før partneren? Med mindre de ser en fordel de ikke klarer å skaffe seg alene og dermed blir prinsipielt korrupt for å manipulere den andre til å likevel ville akseptere, som om det er en arbeidsgiver det er snakk om, og alle forstår at det ikke er sexen med en sånn type som ts hun er desperat etter (no offense).

 

Da syns jeg det er min plikt som medmenneske og hvertfall informere om realitetene, og ikke kjøpe komfortable løgner for å få menn til å ønske å forplikte seg til noen som bare ser personlig vinning i dem.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Problemet til menn som deg er at dere prater ut fra et tillært og religiøst tankesett der kvinner er noe annet enn det de er. Kvinner er helt forsvarsløse og hjelpeløse i denne verden, samtidig som de er primæromsorgen for den neste oppvoksende generasjon, og har derfor utviklet seg til å se på verden og menn i den som forbruksgjenstander eller hindringer,, som vil si at de kun handler mht personlig vinning, gjerne der og da, og vet det alltids dukker opp mer gunstige menn å henge seg på til slutt.

 

Hva skal jeg si ... Problemet til menn som deg er at dere finner en modell som tilsynelatende fungerer ganske bra, som i at den faktisk gir resultater, og gjør den til en universell "en størrelse passer alle"-ting.

 

Når det gjelder "å se kvinner for noe annet enn de er" så mistet jeg de fleste illusjonene mine for noen år siden, da jeg endte med å kline med ei dame i køen inn til stamstedet mitt for så å møte henne inne med en fyr hun noe nervøst presenterte som kjæresten sin. Ironisk nok var han en sånn type jeg innbiller meg at du er; Breial, høy på seg selv og så ut som han tilbrakte betydelige andeler av fritiden sin med å løfte tunge ting.

 

Når det gjelder investeringsdelen så investerer vi i realiteten kun to ting; Tid og energi. Alt annet kan føres tilbake til de to tingene, og hvis man kan noen grunnleggende spilleregler og har det mentale fundamentet på plass vil hun gjerne investere minst like mye i forholdet som ham. Jeg føler f eks at jeg kan ta meg råd til en slik investering, da jeg har såpass mye positiv ballast at jeg vet jeg kan finne noen som er minst like bra hvis ting skulle skjære seg. Det kan, ironisk nok, bidra til å holde på dama også, siden vissheten om at man kan finne seg andre gjør at man ikke blir desperat og klengete mens man er i et forhold.

 

"Eks skank" ...? Værsåsnill'a. Nå avslører du deg bare som en av de "eks-snille gutta" som ble rasshøl fordi de trodde det ville gi dem damer, akkurat som de før trodde det å være snill var det eneste de trengte for å score, og faktisk fikk resultater uten å skjønne hvordan ting egentlig fungerer. Dog, å ta akkurat den diskusjonen blir vel like produktiv som å forsøke å overbevise Staketten om at han må forandre på seg selv for å få dame. Dvs jeg har antagelig bedre odds på å finne hønsetenner ...

 

Hehehehehe, krøllekaren fornekter seg ikke, virker litt som en fanatisk politiker innimellom. Vel vel, uten relevans for resten av tråden må det vel i anstendighetens navn kunne sies at litt ut av kontekst så har han vel ett og annet poeng i sin analyse av sosiale normer om ikke annet :)

 

Joda, han har noen svært relevante poeng. Litt synd at de har en tendens til å drukne i arroganse, "min størrelse passer alle, siden jeg har sett 'The Matrix'"-preik og det forferdelige menneskesynet hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva skal jeg si ... Problemet til menn som deg er at dere finner en modell som tilsynelatende fungerer ganske bra, som i at den faktisk gir resultater, og gjør den til en universell "en størrelse passer alle"-ting.

 

Når det gjelder "å se kvinner for noe annet enn de er" så mistet jeg de fleste illusjonene mine for noen år siden, da jeg endte med å kline med ei dame i køen inn til stamstedet mitt for så å møte henne inne med en fyr hun noe nervøst presenterte som kjæresten sin. Ironisk nok var han en sånn type jeg innbiller meg at du er; Breial, høy på seg selv og så ut som han tilbrakte betydelige andeler av fritiden sin med å løfte tunge ting.

 

Når det gjelder investeringsdelen så investerer vi i realiteten kun to ting; Tid og energi. Alt annet kan føres tilbake til de to tingene, og hvis man kan noen grunnleggende spilleregler og har det mentale fundamentet på plass vil hun gjerne investere minst like mye i forholdet som ham. Jeg føler f eks at jeg kan ta meg råd til en slik investering, da jeg har såpass mye positiv ballast at jeg vet jeg kan finne noen som er minst like bra hvis ting skulle skjære seg. Det kan, ironisk nok, bidra til å holde på dama også, siden vissheten om at man kan finne seg andre gjør at man ikke blir desperat og klengete mens man er i et forhold.

 

"Eks skank" ...? Værsåsnill'a. Nå avslører du deg bare som en av de "eks-snille gutta" som ble rasshøl fordi de trodde det ville gi dem damer, akkurat som de før trodde det å være snill var det eneste de trengte for å score, og faktisk fikk resultater uten å skjønne hvordan ting egentlig fungerer. Dog, å ta akkurat den diskusjonen blir vel like produktiv som å forsøke å overbevise Staketten om at han må forandre på seg selv for å få dame. Dvs jeg har antagelig bedre odds på å finne hønsetenner ...

 

 

Joda, han har noen svært relevante poeng. Litt synd at de har en tendens til å drukne i arroganse, "min størrelse passer alle, siden jeg har sett 'The Matrix'"-preik og det forferdelige menneskesynet hans.

 

 

Selv om basisen av investeringen bare er tid og energi, så sier det ingenting om hvor mye energi som er lagt i x tid. Kan du komme med konkrete eksempler på hvordan jeg, som den mannlige fysiske ekvivalenten til hvilken som helst 9-/10-er dame, får igjen for investert innsats når jeg må ha evner utover det å kun være et vakkert skall for å få det som bare er et vakkert skall? Og spar meg med hentydninger om at jeg ikke stiller krav til personlighet/intelligens og whatever, der overgår hvilken som helst mann en hvilken som helst kvinne, så det blir irrelevant, da det blir som å måtte velge hvilken special olympics gren du vil se (for alle del, det har sin sjarm og underholdningsverdi, men jeg foretrekker å se utøvere jeg slipper å synes synd på).

 

Du kan jo putte en hannmus og enn hunn i et eget isolert habitat så vil du kunne observere hannen stadig prøve å overbevise hunnmusa om å slippe han til, og dette vil han gjøre over i en kort periode til hun har tilfredsstilt nysgjerrigheten hans og han har fått sitt. Selv om hunnmusen legger seg etter han og gjør seg tilgjengelig, vil han ikke være leke med henne lenger, fordi han har et nedarvet behov for mye mer variasjon enn det hun har, og har alt satt snuta mot ei ny mus, akkurat slik som meg og resten av det menneskelige hannkjønnet. Dvs at kvinnen også vinner her - forhold og monogami passer henne seksuelt i langt større grad enn han. Kvinner tiltrekkes av færre menn enn det menn gjør av kvinner, og de kan lettere forholde seg til samme partner over lengre tid, blant annet fordi kvinner ser mer på sex som et slags gjøremål med potensiell glede og nytelse, med hensikt å kunne beundre en større bankkonto og lukten av nykjøpte dressjakker, trygghet, sikkerhet og nærhet, potensielt drama og underholdning og alt annet som hører disse vandrende bruksgjenstandene vi også kaller menn.

 

Sex kan jo også de nyte hemningsløst og egoistisk. Selv om menns orgasme er biologisk essensielt, så er det kvinner som kan nyte den fullt ut og slappe av, siden vi må konsentrere oss om å ikke komme først. I praksis så regulerer jo dette seg naturlig etter som men flest blir trøtt av å kjenne osen av samme mus over lengre perioder, men det er jo ikke noe trøst da det bare betyr at gleden av sex er borte, og det er blitt plikt, og tross dette så er de fleste menn så trykket ned i sin egen kjønnsrolle og krav og forventninger om å være generøs og ydmyk i forhold til dama,, så stakkaren blir lurt til å tro at hun gjør han en tjeneste ved å dele ut sex, når faktumet er at han lett kan komme med bare hånda og egentlig få bedre stimulans av den, mens kvinner går til innkjøp av alskens leketøy og trenger all slags oppvarming og uthaling for å nå klimaks, så at han i heletatt gidder å gjøre mer enn å bare tømme seg i henne er per def en tjeneste han gjør henne. Så nok en gang kommer kvinne seirende ut.

 

Så har du jo da den eneste måten å kunne utligne de sosiale tvangstrøyene vi menn har i relasjoner med kvinner, og det er jo å holde oss unna forpliktelser med dem, men likevel sjarmere dem til å spre beina. Selv da blir du stemplet som en drittsekk, player, rundbrenner, useriøs, kvinnehatisk, desperat og så mye mer, så man kan likesom ikke unngå at de eller dronene deres forsurer og ødelegger livet ditt på den ene eller andre måten, og det koster også mye mer investert innsats å være attraktiv nok som mann til at kvinnene går med på uforpliktet sex. Det står jo en legion hvite riddere utfor døra til den vanlige hverdagsdundra, du ser rusler forbi deg som ei vandrende tønne, klare til å presse kuken sin gjennom nøkkelhhullet bare for å desperat få bekreftet at de faktisk har en når hun avviser dem fordi hun har en don juan klar da han er lei av evinnelige sjalusidrama om han og stadige sexnektere som tror at å holde igjen beina skal få han ned på kne, og dermed, etter alt for høye alkoholnntak påprakket av stakkarslige, drikkekulturskapende riddere som drikker for å glemme bort kuken som støver ned, tar til takke med den villigste tøtta.

 

Så nå ser du litt hva du får for investeringen du antageligvis mente du fikk like mye igjen for. At kvinner i blant gjør et halvhjertet forsøk på å trumfe ferdigrettene, de er blitt så vant til å servere, med å diske opp et nesten usvidd hjemmelaget måltid, og at de tar initiativ i hjemmet til å be deg rydde opp rot som bare eksisterer i hennes hode gjør de langt i fra en vel verdt etablering. Og forhåpentligvis ser du hvor pretensiøst det er å tro at å investere alt du har gir deg høy avkastning bare fordi det indikerer at du lett kan tømme ressursene på ei annen. Det er kun manglende revisjon som kan gi slike vrangforestillinger, noe som gjenspeiles i det feilslåtte resonnementet ditt, da gode odds = høye odds = lav sannsynlighet, som gjør poenget ditt med hønsetenner og staketten motstridende mht til den tiltenkte illustrasjonen, sånn bare for å more den lavmåls arroganse og skitkastingen du forsøker å projisere over på meg.

 

Hehe avslører meg som de eks snille gutta? Jeg har alltid syntes snilt er kleint og uhyggelig, og har alltid vært opptatt av å underholde meg selv når jeg er med kvinner, og innstillinger som hot/cold eksisterer ikke for meg rundt dem, kun det som faller meg inn og passer med etter eget humør og har aldri gjort noe annerledes i forhold til kvinner annet enn å lære meg å holde de på avstand og likevel få det jeg vil ha, selvsagt med visse unntak når diverse unikum av noen skjønnheter er i sikte. Derimot vet jeg utmerket hvordan ts ser på dama si, når han er uerfaren og med den bakgrunnen han har. For meg er en skank ei jente som åpenbart er promiskuøs ,men vil behandles og anses som en dronning og vil uærlig fremstå som lojal og benytte seg av anledningen til å villede naive menn til å underholde dem i et forhold frem til de går lei, noe jeg mener dama til ts virker som. Alle vet at kvinner underdriver antall partnere, men når du i tillegg unnskylder for fortiden din for å få han til å avreagere når verdisynet hans og hans tillit blir satt på prøve, så er du bare stakkarslig. Hadde hun vært oppriktig interessert i ts så hadde hun nok satt han på plass der og da og fortalt han hvilken egenverdi hun hadde, at hun er glad i han, men ikke finner seg i slik sutring og dermed gitt han et valg om å skjerpe seg eller se henne gå, i stedet for å drive å manipulere, blidgjøre og forsøke å få han til å holde ut med henne ved å glemme bort følelsene og mistilliten. Hun er jo akkurat en slik "snill jente som tror at å være snill og føye seg er alt som skal til for et forhold" slik du beskyldte meg for å være, dog med et annet utgangspunkt enn forhold. Jeg syns nesten jeg ser hyklerske riddertendenser her, der det er en mildere standard for kvinner, og at du er the big boy som tror du har skjønt noe, også har du egentlig ikke skjønt noe annet enn at du ser ut til å være en majorette dressert av- og for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for DET ER JO IKKE OVERHODE MULIG at hun *GASP* faktisk er GLAD i han??!!

 

Edit: Syns mer og mer synd på deg også kalkunkrøll. Det virker som om du har prøvd å faktisk sjarmere enkelte på ''gamle måten'', men har fått avslag gang på gang og derfor utviklet dette 'synet' hvor kvinner er blodsugere og balleknusere alle sammen. Historien blir bare tristere og tristere..

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, for DET ER JO IKKE OVERHODE MULIG at hun *GASP* faktisk er GLAD i han??!!

 

Edit: Syns mer og mer synd på deg også kalkunkrøll. Det virker som om du har prøvd å faktisk sjarmere enkelte på ''gamle måten'', men har fått avslag gang på gang og derfor utviklet dette 'synet' hvor kvinner er blodsugere og balleknusere alle sammen. Historien blir bare tristere og tristere..

 

Hva er den gamle måten? Haha "prøvd å sjarmere", som om jeg ikke har lyktes. Jeg mener at hvis man er glad i noen så godtar man ikke å bli behandlet krenkende og beklager for noe man ikke trenger å beklage for. Det virker bare manipulerende og desperat, som at hun trenger noe fra han.

Lenke til kommentar

 

Hva er den gamle måten? Haha "prøvd å sjarmere", som om jeg ikke har lyktes. Jeg mener at hvis man er glad i noen så godtar man ikke å bli behandlet krenkende og beklager for noe man ikke trenger å beklage for. Det virker bare manipulerende og desperat, som at hun trenger noe fra han.

Nemlig.. kjærlighet. Mange folk gjør hva som helst for kjærlighet.

Lenke til kommentar

Nemlig.. kjærlighet. Mange folk gjør hva som helst for kjærlighet.

Kjærlighet fra en som krenker henne og nesten dumper henne pga hennes fortid? For all del, jeg tviler ikke på at ts føler for henne, men jeg vet kvinner hadde hatt problemer med å se det sånn, og ganskedreven som jeg er med kvinner så er analysen min mer virkelighetsorientert enn din, du som mmest sannsynlig bare tar utgangspunkt i deg selv pga mangel av erfaring med kvinner

Lenke til kommentar

Kjærlighet fra en som krenker henne og nesten dumper henne pga hennes fortid? For all del, jeg tviler ikke på at ts føler for henne, men jeg vet kvinner hadde hatt problemer med å se det sånn, og ganskedreven som jeg er med kvinner så er analysen min mer virkelighetsorientert enn din, du som mmest sannsynlig bare tar utgangspunkt i deg selv pga mangel av erfaring med kvinner

''Mangel på erfaring..''

Virkelig? Du tror ikke at en KVINNE vet litt mer om KVINNER enn det du gjør? Da er du mer virkelighetsfjern enn det jeg trodde!

Lenke til kommentar

''Mangel på erfaring..''

Virkelig? Du tror ikke at en KVINNE vet litt mer om KVINNER enn det du gjør? Da er du mer virkelighetsfjern enn det jeg trodde!

 

Som jeg sa, du har bare deg selv og din omgangskrets å ta utgangspunkt i, jeg har eksperimentert med utallige antall kvinner er nok til å kunne forutse kausaliteten i assosiasjoner med dere.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

 

Som jeg sa, du har bare deg selv og din omgangskrets å ta utgangspunkt i, jeg har eksperimentert med utallige antall kvinner er nok til å kunne forutse kausaliteten i assosiasjoner med dere.

Er du helt seriøs nå? Det er like dumt som å si at du kan mer om god mat enn en kokk fordi han bare har sine egne retter og råvarer å gå utifra mens du har vært å spist 'overalt'..

Lenke til kommentar

Hahahaha, du er faen meg lost altså. Det er som om jeg skal kunne mer om gutter fordi jeg har vært borti flere peniser enn deg. Logikken feiler, for penisen/vaginaen er IKKE hele mennesket, LANGT derifra. Jævla troll.

 

Det er ikke antall vaginaer jeg har vært borti jeg legger som grunnlag for påstanden min, det er handlingene i forkant som resulterte i serveringen som gir meg bedre innsikt i kvinnekjønnet enn deg. Det blir likevel feil av deg å hevde at du skulle vite mer om menn av samme grunn, da det ikke krever stort å få med seg menn i senga, noe du tydelig demonstrerer ved å hentyde at erfaringer med det annet kjønn kun handler om det seksuelle.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke antall vaginaer jeg har vært borti jeg legger som grunnlag for påstanden min, det er handlingene i forkant som resulterte i serveringen som gir meg bedre innsikt i kvinnekjønnet enn deg. Det blir likevel feil av deg å hevde at du skulle vite mer om menn av samme grunn, da det ikke krever stort å få med seg menn i senga, noe du tydelig demonstrerer ved å hentyde at erfaringer med det annet kjønn kun handler om det seksuelle.

 

HAH. Du må være ett troll. Ingen kan være tilbakestående.

Lenke til kommentar

 

Og likevel oppfyller du alt jeg forutså da jeg prøvde å forklare deg noe vesentlig. Ut med piggene med en gang og tyr til alt av hersketeknikker for å kontrollere det du synes er ubehagelig.

Det er ikke jeg som påstår at jeg er allvitende og at alle andre kvinner er underlegne.

 

Det er ingen vits i å prøve å ha en ordentlig diskusjon med noen som virker så jævla overlegen som du er. Hoven som faen og tror at du vet alt bare fordi du har en penis og går etter lette kvinnfolk. Alt jeg sier blir også tilbakebevist fordi du tror menn er så mye enklere enn kvinnfolk, og at det tydeligvis ikke finnes noen som helst måte at man kan være VENN med gutter og dermed vite mer om dem enn hvor stor penisen deres er.

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg som påstår at jeg er allvitende og at alle andre kvinner er underlegne.

 

Det er ingen vits i å prøve å ha en ordentlig diskusjon med noen som virker så jævla overlegen som du er. Hoven som faen og tror at du vet alt bare fordi du har en penis og går etter lette kvinnfolk. Alt jeg sier blir også tilbakebevist fordi du tror menn er så mye enklere enn kvinnfolk, og at det tydeligvis ikke finnes noen som helst måte at man kan være VENN med gutter og dermed vite mer om dem enn hvor stor penisen deres er.

 

Fordi menn må kamuflere sin egentlige jeg og sin seksualitet for å ikke fornærme den såkalte jente "vennen". Det er derfor vi kaller dem hvite riddere også, fordi de fremstår som noe de egentlig ikke er for å kompensere for manglende evner til å faktisk gjøre jenta våt. Jeg har hatt og har fortsatt venninner, men det er åpenbart at vennskapene heldigvis ikke blir veldig dype eller nære når jeg ikke legger lokk på hvem jeg er, men det slarves mye i omgangskretsen fra disse guttevenninne deres og mange av jentenes "dypt bevarte" hemligheter er ikke akkurat veldig hemmelige for resten av oss, da ridderne deres bruker dialogene de har med "venninnene" sine som en slags flashing for å få det til å se ut som de har et tak på jentene også. De mennene jenter blir kjent med er stort sett veldig annerledes enn de mennene vi blir kjent med, selv om de er de samme individene. Det sier blir tilbakevist fordi det ikke gir mening, ikke fordi du er kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi menn må kamuflere sin egentlige jeg og sin seksualitet for å ikke fornærme den såkalte jente "vennen". Det er derfor vi kaller dem hvite riddere også, fordi de fremstår som noe de egentlig ikke er for å kompensere for manglende evner til å faktisk gjøre jenta våt. Jeg har hatt og har fortsatt venninner, men det er åpenbart at vennskapene heldigvis ikke blir veldig dype eller nære når jeg ikke legger lokk på hvem jeg er, men det slarves mye i omgangskretsen fra disse guttevenninne deres og mange av jentenes "dypt bevarte" hemligheter er ikke akkurat veldig hemmelige for resten av oss, da ridderne deres bruker dialogene de har med "venninnene" sine som en slags flashing for å få det til å se ut som de har et tak på jentene også. De mennene jenter blir kjent med er stort sett veldig annerledes enn de mennene vi blir kjent med, selv om de er de samme individene. Det sier blir tilbakevist fordi det ikke gir mening, ikke fordi du er kvinne.

Hele deg er kvinnefiendtlig, selvsagt er det på grunn av at jeg er kvinne. Siden jeg ikke er ''vennematriale'' så er det aller høyst sannsynlig ikke mulig at jeg faktisk har rett også, for i følge deg så vil ''alle'' ha fitta mi mens ingen bryr seg om MEG.

 

Det er også der du tar FEIL, har du virkelig ikke kunne vært venner med jenter så har det vært fordi du går etter overfladiske tøser (ikke noe galt i det, for å si det sånn, men kall en spade en spade, og ikke en venn..) eller fordi du rett og slett ikke gidder å gi dem en sjangs som venn engang. Rimelig patetisk. Folk fra det motsatte kjønn kan absolutt være venner og virkelig bry seg om hverandre utover penisen og vaginaen deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...