Aleks Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Tottenham - Chelsea Premier League WHL 28.09.2013 13.45 Endret 27. september 2013 av Aleks 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Gah! Jeg skulle jo lage Håper at "The Promising One" får et stikk mot "The Special One".Uansett blir det mest sannsynlig en nerve-kamp uten like, tett og jevn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Gah! Jeg skulle jo lage Håper at "The Promising One" får et stikk mot "The Special One". Uansett blir det mest sannsynlig en nerve-kamp uten like, tett og jevn. Jeg ble utålmodig. Men om du har noe å komme med så kan jeg godt slenge det med i førstepost. Endret 27. september 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har vel mer med at jeg føler meg mer "komfortabel på seier" når jeg mekker kamptråd Alt står på deg nå Aleks!Blir det tap på Chelsea vet du hvem som har ansvaret! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Gaah! Syke mindgames du har på gang, Snurre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Litt heia Chelsea. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Apropos mind-games, man kan bare prøve å forestille seg hvor mye innsats både Mourinho og AVB legger i denne kampen på forhånd.Begge vil prøve å lese kampbildet på forhånd, vel vitende om at det er flere år siden de sist jobbet sammen, og begge vil være veldig opptatt av å lese hverandres svakheter. Begge oppfører seg som om kampen kun er en helt vanlig kamp, men sånt liker vi jo selvfølgelig ikke å tro!Spørs om vi får se noen overraskelser når det kommer til lagoppstillinger og spille-plan! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håper på langtidsskader, suspensjoner, kontroverser og en spennende start på lørdagen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håper på langtidsskader, suspensjoner, kontroverser og en spennende start på lørdagen. Håper på langtidsskader? Useriøst. Håper det var en dårlig spøk. 4 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nei, det var ingen spøk, håper på skader. Hva folk mener om det, bryr jeg meg ikke nevneverdig om. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) At TheHerd blir sjeleglad for at andre "rivaler" sine spillere blir skadet eller utestengt er vel ikke noe nytt?Edit:Med forbehold om at jeg husker feil har det vel blitt diskutert noe lignende i Arsenal-tråden tidligere. Endret 27. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvor syk i hue er du når du ønsker at profesjonelle fotballspillere skal bli langtidskadet? Jeg blir målløs. Er det mulig. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tja, syk og syk, kanskje du kan bedømme? Ser i hvert fall ikke problemet med å ønske at andre lags spillere blir skadet, helt stuerent. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvis du har så liten tro på eget lag at du må ønske andre lag sine spillere alt vondt, så skal du selvfølgelig få lov til det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvor syk i hue er du når du ønsker at profesjonelle fotballspillere skal bli langtidskadet? Jeg blir målløs. Er det mulig. Du som er moderator og er så opptatt av at man ikke skal fokusere på person? Jaja. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tipper AVB starter med Soldado på topp, selvom Defoe har scoret på bestilling når han har spilt hittil i år. Svakere motstand enn Chelsea da.. Foreløpig har jo forsvaret til Spurs vært rimelig pottetett, men tror ikke vi holder nullen denne kampen. Begynner derimot Spurs å lage mål på litt flere av de hinsidiges mange sjansene vi har laget i kampene i år, så vinner vi tjaaaa... Åpner man posen med chips finner man 3-1 nedi den! Spurs leder sjansestatistikken iallefall Rose er tilbake fra skade. Lennon og Kaboul er ikke klar. Chadli er 100%. Blir nok jæ... mye gestikulering fra trenerbenken til begge lag denne kampen ------------------Lloris------------------Walker--Vertonghen-Dawson--Rose---------Dembele----Paulinho------------Townsend-----Eriksen-----Sigurdsson-------------------Soldado---------------- Uten noen spess begrunnelse foretrekker jeg Eriksen foran Holtby enn så lenge. Lamela har vel litt å gå på før en start i ett derby, tenker eg. Rotete innlegg, men nå venter øllen så gidd ikke fikse 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvor syk i hue er du når du ønsker at profesjonelle fotballspillere skal bli langtidskadet? Jeg blir målløs. Er det mulig.Like målløs over at noen faktisk bryr seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håper ingen vinner. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) @SpursOfficial: Today's team to face Chelsea: Lloris; Walker, Naughton, Dawson, Vertonghen; Paulinho, Dembele, Townsend, Eriksen, Sigurdsson; Soldado Subs: Friedel, Chirches, Lamela, Holtby, Chadli, Sandro, Defoe #THFC Endret 28. september 2013 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå