Noiz Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Hei. Når eg opna kjøleskapet idag, datt dressing ut og det gjekk hål på den. Da gjekk heile flaska utover heile kjøkkenet. Eg meiner det er mamma sin feil pga plasseringen hun satt den i kjøleskapet. Eg legger ved bilde for å høre ka derre synes, fordi vi blir ikkje enige. Endret 21. september 2013 av Noiz 8 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Et spørsmål som har vært diskutert helt siden skapelsen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Andrull Skrevet 21. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Jeg sier som staten ville sagt, skylddeling. Du dro døra opp for kjapt, og hun plasserte den for ustabilt, og de som produserte dressingen burde hatt sterkere beholder. Hadde en av leddene forutsett denne ulykken så hadde ikke ulykken skjedd. Det beste hadde selvsagt vært å ta opp døra forsiktig, sikre matvarene korrekt og kun kjøpe matvarer med god nok beholder, men det skjedde ei. En fordelingen vil i normale hjem foregå slik: - DU tørker opp etter deg - Mamma kjøper ny dressing - Og de som produserte dressingen mister kanskje en kunde? Endret 21. september 2013 av Andrull 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Regjeringa må gå! Etter å sett bilde så må jeg si at alt er din feil. Slike orddelingsfeil skal ikke skje! Endret 21. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hennes feil. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvem i all verden lager en så stor sak ut av en så liten ting? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvem i all verden lager en så stor sak ut av en så liten ting? Dette er jo fantastisk, mange ganger har jeg også lurt på dette. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Blir like sinna når slikt skjer meg, men likevel tar jeg meg i å plassere høye matvarer på dårlig sikrede steder i kjøleskapet om jeg har det travelt. Forøvrig en herlig tråd som illustrerer alt man kan få svar på på Diskusjon.no på en god måte. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Its the governments fault Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 da jeg bodde hjemme og det ofte var masse ting i kjøleskapet istedenfor sånn 1 pizza og 1 pils + litt kaviar pleide jeg å plassere ting sånn at det datt ut når andre åpnet kjøleskapet og det var min feil men jeg tørket aldri opp etter at det ble søl og det var andre som måtte kjøpe ny 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Din feil, du burde ha gode nok reflekser til å ta imot! Hah Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Her tror jeg det handler mer om å få rett enn å ha rett. Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg sier som staten ville sagt, skylddeling. Du dro døra opp for kjapt, og hun plasserte den for ustabilt, og de som produserte dressingen burde hatt sterkere beholder. Hadde en av leddene forutsett denne ulykken så hadde ikke ulykken skjedd. Det beste hadde selvsagt vært å ta opp døra forsiktig, sikre matvarene korrekt og kun kjøpe matvarer med god nok beholder, men det skjedde ei. En fordelingen vil i normale hjem foregå slik: - DU tørker opp etter deg - Mamma kjøper ny dressing - Og de som produserte dressingen mister kanskje en kunde? Du utelukker kjøleskapprodusenten? Jeg vil si at designet er noe klumsete utført og at de i det minste burde advart konsumenter mot faremomentene. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Som mor burde hun forstå at slikt skjer, og at når det står på den måten så er det fort gjort at det faller ut. Du burde også forstå alle kan komme til å sette ting på en plass som ikke var veldig gjennomtenkt. Hvem har skylden? Begge, tilfeldigheten. Har det noe å si? Tydeligvis.. Trenger det å ha noe å si? Absolutt ikke. Siden det var du som utløste det, så kan du tørke opp. Men er hun snill og gjør det beste ut av saken så hjelper hun til å tørke opp (dette burde strengt tatt ikke være noe problem). Det som har skjedd har skjedd, krangling gjør ingenting bedre. Sjekket nettopp profilen til TS, hadde gjettet en mye lavere alder (no offence). xD Du utelukker kjøleskapprodusenten? Jeg vil si at designet er noe klumsete utført og at de i det minste burde advart konsumenter mot faremomentene.Den dressingen er ikke bra for gulvet og det kan ha laget flekk. I tillegg har deres ugjennomtenkte, veltbare design laget familieproblemer! De burde faktisk ha saksøkt produsenten for millionbeløp! Endret 22. september 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Det er din mors feil. Din mor kjøpte dressing på dårlig flaske. Din mor plasserte flaska jævlig lite strategisk. Din mor fødte deg, noe som resulterte i at du dro opp døra for hardt. Din mor er skyld i alt. Som alle kvinner generelt. Endret 22. september 2013 av Dr. Mobius 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå