Gå til innhold

Min eller Mamma sin feil?

Noiz

Anbefalte innlegg

Hei.

Når eg opna kjøleskapet idag, datt dressing ut og det gjekk hål på den. Da gjekk heile flaska utover heile kjøkkenet.

Eg meiner det er mamma sin feil pga plasseringen hun satt den i kjøleskapet.

Eg legger ved bilde for å høre ka derre synes, fordi vi blir ikkje enige.

post-89062-0-82152200-1379787615_thumb.png

Endret av Noiz
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Regjeringa må gå!

Etter å sett bilde så må jeg si at alt er din feil. Slike orddelingsfeil skal ikke skje!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg sier som staten ville sagt, skylddeling.

Du dro døra opp for kjapt, og hun plasserte den for ustabilt, og de som produserte dressingen burde hatt sterkere beholder.

Hadde en av leddene forutsett denne ulykken så hadde ikke ulykken skjedd.

Det beste hadde selvsagt vært å ta opp døra forsiktig, sikre matvarene korrekt og kun kjøpe matvarer med god nok beholder, men det skjedde ei.

En fordelingen vil i normale hjem foregå slik:

- DU tørker opp etter deg

- Mamma kjøper ny dressing

- Og de som produserte dressingen mister kanskje en kunde?

Du utelukker kjøleskapprodusenten? Jeg vil si at designet er noe klumsete utført og at de i det minste burde advart konsumenter mot faremomentene.

Lenke til kommentar

Som mor burde hun forstå at slikt skjer, og at når det står på den måten så er det fort gjort at det faller ut. Du burde også forstå alle kan komme til å sette ting på en plass som ikke var veldig gjennomtenkt.

Hvem har skylden? Begge, tilfeldigheten. Har det noe å si? Tydeligvis.. Trenger det å ha noe å si? Absolutt ikke. Siden det var du som utløste det, så kan du tørke opp. Men er hun snill og gjør det beste ut av saken så hjelper hun til å tørke opp (dette burde strengt tatt ikke være noe problem).

Det som har skjedd har skjedd, krangling gjør ingenting bedre.

Sjekket nettopp profilen til TS, hadde gjettet en mye lavere alder (no offence). xD

Du utelukker kjøleskapprodusenten? Jeg vil si at designet er noe klumsete utført og at de i det minste burde advart konsumenter mot faremomentene.

Den dressingen er ikke bra for gulvet og det kan ha laget flekk. I tillegg har deres ugjennomtenkte, veltbare design laget familieproblemer!

De burde faktisk ha saksøkt produsenten for millionbeløp!

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...