Gå til innhold

Forventninger til den nye Regjeringen

Hvilke resultater forventer DU av den nye regjeringen?  

55 stemmer

1. 1. Beskattning

• Jeg vil komme til å betale mer i skatt, avgifter, etc
      2
    • Jeg vil komme til å betale omtrent det samme i skatt, avgifter, etc
      35
    • Jeg vil komme til å betale mindre i skatt, avgifter, etc
      18
  2. 2. Byråkrati

• Jeg forventer at det blir vanskeligere for meg å gjøre hva jeg vil mtp den byråkratiske papirmølla
      2
    • Jeg forventer at den byråkratiske papirmølla ikke endres stort
      37
    • Jeg forventer at det blir lettere for meg å gjøre hva jeg vil mtp den byråkratiske papirmølla
      16
  3. 3. Offentlige "goder"

• Jeg vil få mindre offentlige goder
      17
    • Jeg vil få de samme offentlige goder som idag
      36
    • Jeg vil få mere offentlige goder
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det blir en "borgerlig" regjering så vil de fortsette der den gamle regjeringen slapp, mao samme kursen som før, bare med mindre justeringer slik at folk flest skal tro at de har foretatt en kursendring.

Kursen vil fortsatt gå mot ødeleggelse av Norge som selvstendig land, mot høyere skatter, mot mer islamisering av Norge etter hvert som kristendommen blir bekjempet.

Favorisering av muslimer på bekostning av etnisk norske borgere vil fortsette, og

innføring av sharialover som Erna Solberg prøvde på forrige gang hun var i regjering, vil antakelig bli gjennomført nå.

Kursen mot nwo og undergangen for Norge og for etnisk norske borgere, og da spesiellt for kristne, vil fortsette som før.

Erna Solberg deltok på bilderbergmøte i 2011, og hun fikk nok sine instruksjoner om hva hun skal gjøre.

Både Erna Solberg, Jens Stoltenberg og Siv Jensen får nok også løpende instruksjoner om hva de skal gjøre for å legge tilrette for nwo og en verdensregjering, de har alle vært på bilderbergmøte.

I år var det Barth Eide som deltok på bilderbergmøte på vegne av regjeringen. De er alle med på dette spillet, så det er godt mulig at det oppstår "krangel" blant de" borgerlige" og at ap må fortsette i regjering alene eller som før sammen med minipartiene sv og sp, evt også andre partier.

Kursen ble imidlertid stukket ut så tidlig som i 1884, og siden den gang har det, med små justeringer underveis, gått bare en vei,og det er mot en totalitær ny verdensorden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det blir en "borgerlig" regjering så vil de fortsette der den gamle regjeringen slapp, mao samme kursen som før, bare med mindre justeringer slik at folk flest skal tro at de har foretatt en kursendring.

Kursen vil fortsatt gå mot ødeleggelse av Norge som selvstendig land, mot høyere skatter, mot mer islamisering av Norge etter hvert som kristendommen blir bekjempet.

Favorisering av muslimer på bekostning av etnisk norske borgere vil fortsette, og

innføring av sharialover som Erna Solberg prøvde på forrige gang hun var i regjering, vil antakelig bli gjennomført nå.

Kursen mot nwo og undergangen for Norge og for etnisk norske borgere, og da spesiellt for kristne, vil fortsette som før.

Erna Solberg deltok på bilderbergmøte i 2011, og hun fikk nok sine instruksjoner om hva hun skal gjøre.

Både Erna Solberg, Jens Stoltenberg og Siv Jensen får nok også løpende instruksjoner om hva de skal gjøre for å legge tilrette for nwo og en verdensregjering, de har alle vært på bilderbergmøte.

I år var det Barth Eide som deltok på bilderbergmøte på vegne av regjeringen. De er alle med på dette spillet, så det er godt mulig at det oppstår "krangel" blant de" borgerlige" og at ap må fortsette i regjering alene eller som før sammen med minipartiene sv og sp, evt også andre partier.

Kursen ble imidlertid stukket ut så tidlig som i 1884, og siden den gang har det, med små justeringer underveis, gått bare en vei,og det er mot en totalitær ny verdensorden.

Kommer ikke dette ann på hva jødene bestemmer seg for da?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Forventer bedre helsetjenester, mulighet for at familie får midler for å pleie egen slekt. Streng asyl og innvandrerpol. Men kanskje mer human familiegjenforening. Samme eller mindre alkoholavgifter, forandring i skjenketider, lov å ta to pils etter glass vin i parken, høyere egenandel for syke. Toppskatt bort, eiendomsskatt istedenfor, bedre vilkår for små bedrifter, mindre bompenger. Fortsatt bom rundt de største byene/grensen men ikke på brua i hutiheita. Lavere avgifter og skatter, lite merkbart, noen tusenlapper mer til gjennomsnittsnordmann. Friere toll, mindre til landbruk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

qntosqoe.jpeg

:whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er fælt at statslederne samler seg for å komme til enighet om handel og ve og vel, krig hadde sef vært mye bedre.

FN er verdensordenen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes arbeidsgivere burde overta sosiale stønader og trygdeutbetalinger.

Både til pensjonister, uføre,og psykisk utviklingshemmede.

Denne stønad kan være 75% av gjennomsnittlig industriarbeiderlønn som Virke til stadighet referer til.

Synes også at medisiner dekkes og helsepersonell burde lønnes av samme gruppe.

Hvis man hadde innført dette, og hatt gode kontrollorganer med fengsel, tap av eiendom og inntekt som riset bak speilet, hvis man hadde skulket unna sine oppgaver - så tror jeg arbeidsgiversiden og virke hadde fått ett sunnere forhold til sykdom og armod.

Jeg mener pensjon, utgifter til sykdomsrelaterte forhold osv, må dreies mot arbeidsgiverne.

Dette kan ikke være statens ansvar.

Statens ansvar på vegne av oss alle - er å se at arbeidsgivere holder sine forpliktelser, og hvis ikke blir straffet for dette.

Noe av det samme burde blitt innført for politikere.

En form for suspensjon for politikere som ikke gav forventet uttelling for velgerne.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...