Takkformeg Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Tenkte vi kunne ha en egen tråd for å dele blinkskuddene våre fra snapmatic. Bildene finner du ved å følge denne linken Skal vi prøve på en regel? Ingen poster uten bilde ? Her er mitt første bidrag Endret 3. oktober 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Skulle kanskje hatt en egen tråd for egenproduserte bilder/videoer fra spillet? Regner med snapmatic-funksjonen kommer til å bli mye brukt av folk her. Funket ikke for meg første uka, men nå har jeg begynt å knipse. Morro er det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) La oss få denne opp, nå som snapmatic-en funker for meg! Mine 3 første. edit:Pimpet begravelsesbilen også jeg Endret 27. september 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Pimpet bilen til Michael jeg.. Jeg likte de felgene, skal absolutt på flere biler i spillet når de har fått patchet garasjetullet slik at de ikke bare forsvinner... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Synes det var gøy å skyte ned biler fra balkongen til Franklin med RPG7. Men det tok ikke lang tid før politiet stormet huset, var gøy så lenge det varte Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 "Blow up the car, Michael!" "Roger that!" Tok rundt 2 minutter før linja med bensin nådde bilen Franklin sine saker Egoisten Simeon! hehe 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Åjada, Trevor våkner opp på de utroligste steder, med de utroligste påkledninger... Ett sted på mappet jeg enda ikke hadde vært. I... ja... Dakar-bilen min (ble borte -.-) 3 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Endret 29. september 2013 av Dimethyltryptamine 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Fant endelig en ny Futo som jeg fikk styla opp, fantastisk driftebil Også møtte jeg en orginal en Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Om Trevor spør om du vil "go for a spin", si nei... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Perfekt parkering - det var ikke jeg som kjørte bilen engang, det var en random ped... Hahah, lo når jeg så denne. Den står på veggen i Floyds leilighet (eller dama til floyds) og Trevor har skrevet over "Live, Love, Laugh" 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Huff, "jeg" ser ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hi!Koser seg skikkelig Lenke til kommentar
silode Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fikk ikke pimpe bobilen, så da ble det helt naturlig å sette den fra seg på togskinnene. Det var tydeligvis ikke nok, flott med litt bensin. På vei nordover støtte jeg plutselig på en hai midt i veibanen. De andre bilene brydde seg lite om dette og bare kjørte over den:) Hvis dere ser røyken bak bilen min, så er det en som står der og vil forbi, hehe. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ett innlegg er slettet grunnet det ikke inneholdt noe bilde. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Stakk av fra politiet ved å kjøre ned i t-banen. Tok vel 10 minutter å finne veien ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå