Populært innlegg Binders' Skrevet 19. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Hei, Jeg har laget et Spotifyliste med sangene fra GTA V. Tenkte kanskje jeg skulle dele den, da det sikkert er flere som meg der ute. Cruise rundt med sangene man har hørt på radioen i GTA V, det er fett til tider! Uansett her er den: GTA V Skal sies at ALLE sangene ikke er der da jeg ikke fant alle på Spotify, men har addet de jeg fant. Så er det mulig at det er feil versjon på noen få sanger. Om noen finner sanger som ikke er der må dere gjerne si fra så jeg kan adde, evt. om jeg har feil versjon av en sang eller noe slikt Så håper jeg noen får like mye glede av denne som jeg gjør, enjoy! UPDATE: Har nå fått laget lister for hver enkelt radiokanal, så for den som digger den ENE kanalen, here you go The Blue Ark: GTA V - The Blue Ark WorldWide FM: GTA V - WorldWide FM FlyLo FM: GTA V - FlyLo FM The Low down 91.1: GTA V - The Low Down 91.1 Radio Mirror Park: GTA V - Radio Mirror Park Space 103.2: GTA V - Space 103.2 Los Santos Rock Radio: GTA V - Los Santos Rock Radio Non Stop Pop FM: GTA V - Non Stop Pop FM Vinewood Bouleward Radio: GTA V - Vinewood Bouleward Radio Radio Los Santos: GTA V - Radio Los Santos X Channel: GTA V - X Channel Rebel Radio: GTA V - Rebel Radio Soulwax FM: GTA V - Soulwax FM East Los FM: GTA V - East Los FM West Coast Classics: GTA V - West Coast Classics Endret 23. september 2013 av Binders' 10 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Takk, veldig snilt av deg å lage en sånn! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dette kommer opp når jeg trykker på linken. "Sorry, this content is not available." Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Funket her.. rart. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Lurer på om jeg kommer i "GTA-modus" om jeg setter på denne på vei hjem fra jobb i min '99 Avensis. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Her er mine - lager 1 liste for hver kanal (laget 3 hittill) GTA V - West Coast Classics GTA V - Space 103.2 GTA V - Non Stop Pop FM Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Oppdatert førstepost, tok meg endelig tid til å lage lister for hver enkelt kanal Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 blir jo lei sangene, hvis man skal høre dem når man ikke spiller og spiller. Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 blir jo lei sangene, hvis man skal høre dem når man ikke spiller og spiller. Deg om det. Sier ikke du må høre på, laget listene slik at jeg kunne høre på. Valgte å dele de slik at flere som meg kan høre på om de vil. Om DU ikke vil høre på de, la vær, er ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Takk Veldig kult å ha alle spillelistene fra hver kanal. Awesome Binders! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 blir jo lei sangene, hvis man skal høre dem når man ikke spiller og spiller. Huffamei, vi burde slette tråden, ingen poeng med slike spillelister, blir bare lei sangene. Gud forby om noen kan tenke seg å høre på spillmusikken UTENFOR spillet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er en del "fake" låter ute å går i noen av listene.. Men det er kanskje bedre enn at de ikke er med i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå