tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Takk for et trivelig treff i dag; litt regn la ingen demper på fotograferingen. Post blinkskuddene her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Takk for et trivelig treff i dag; litt regn la ingen demper på fotograferingen. Post blinkskuddene her. Det ble jo kjempehyggelig....kan ikke huske jeg har spist så god mat i Oslo heller...der må vi gå flere ganger. Tror det ble en del bra bilder,men det får jeg ikke gjort noe med før jeg kommer hjem.....du manøvrerte alle damene veldig bra tomsi...... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja, veldig hyggelig! Tusen takk alle. Gleder meg til å se deres bilder. Mine kommer vel tirsdag eller onsdag. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Absolutt, takk for både innenbys og (ikke minst) utenbys bidrag til et flott treff. Men hvor gikk dere og spiste den gode maten da? Selv tok jeg gourmetmiddagen hjemme. Kan i alle fall starte med det viktigste først: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 He. He. Ja der satt dere gutta ja mens vi var rundt og smakte på osten. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Vi gjorde visst det. Men ikke dette: Sneip #1 Sneip #2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Absolutt, takk for både innenbys og (ikke minst) utenbys bidrag til et flott treff. Men hvor gikk dere og spiste den gode maten da? Selv tok jeg gourmetmiddagen hjemme. Vi endte på New Dehli nede i sentrum. Meget god mat, ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Her er noen av mine ... Røyken frister ikke i dag: Tagfest: Rundt i ring: Ved nr. 13: Der morra di drekker: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Så det ble indisk ja. Lurte på hva du fikk ut av de småbordene, det ble jo knall. (U)heldigvis ble bildet ditt av de ringene/sirklene så bra at jeg ser meg nødt til å kansellere mitt bidrag der. Noen blå striper Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Det var noen skikkelig festlige bå striper da. Hva er det egentlig? Takk for hyggelige kommentarer; Men synes ikke du trenger å kansellere noen bidrag - nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du endte opp med. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det var noen blå plastrør som lå ved den sølete veien bortover mot Mathallen. Satte de en del ute av fokus. Chimping gir lange armer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Det var noen blå plastrør som lå ved den sølete veien bortover mot Mathallen. Satte de en del ute av fokus. Smart. Og godt sett. Chimping gir lange armer Resultatet er til å leve med også: Og så gikk vi forbi en måke som ikke fikk oppleve Oslo-vinteren: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det var _det_ du holdt på med oppi taket der ja. Moor hoppiness IPA gjorde oss ikke noe mindre hoppi i alle fall. Jeg valgte å droppe den måken, men jeg ser du har fått et rimelig perfekt utsnitt her. Vi kjørte visst med temmelig forskjellig brennvidde (også) på de ringene der. Dermed ble mitt bidrag en smule mer minimalistisk. Jeg burde nok ha blendet kraftig ned for å få litt mer fokusdybde, men det hadde krevd et stativ og det var jo ikke så lett tilgjengelig (måtte ha hentet det fram helt der bak på ryggen). Jeg skal vel ikke være vrangere enn at jeg viser mitt eksempel også. I ring: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trivelig ble det, været ble jo bedre enn det kunne ha vært, selv om det kunne ha vært bedre. Hyggelig å bli kjent med flere, og det ble en fin avslutning på New Dehli . Hausmania http://_DSC5763-Edit.jpg by JorunT, on Flickr Dagens meny http://_DSC5787.jpg by JorunT, on Flickr Ruters nyeste kjøretøy til persontransporten? http://_DSC5810.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Her var det mye kreativt. Nyter solen i Trondheim nå.....bikinivær i dag, men skal straks ta fatt på bildene...det ble noen hundrede, (Bokdagene, Bokbloggertreff, Fototreff, Familie osv). Veldig hyggelig å treffe dere....(uansett vær) - og det middags-stedet var jo full klaff. Et lite stemningsbilde fra Blå foreløpig.....(solen skinner så varmt og fint her hjemme nå, at det må nytes før jeg starter bilde-redigering) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Her er det ikke bikinivær! Noen få bilder til, det må jo bli noe mer grafitti, utrolig mange fine i dette området. http://_DSC5826.jpg by JorunT, on Flickr http://_DSC5824.jpg by JorunT, on Flickr NB - Høy dusør - en etterlysing http://_DSC5756.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 k.n.b., flotte strame komposisjoner! Tror ikke jeg hadde funnet på å ta bilder av sneiper, men det ble jo veldig bra. Tom, fine bilder, liker spesielt de sort-hvite. Bruker du Lightroom når du "lager" disse? Jorun, hyggelig å möte deg! Herlige fargerike detaljer og "buss"-bildet ble morsomt. Randi, fine farger og stemning. Noen av mine (kommer fler etter hvert, kanskje allarede ikveld): 1. 2. 3. 4. 5. Han ble litt overrasket når jeg spurte om jeg fikk ta bilde, men så smilte han og sa ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Mye forskjellig her ja: Tom - Rundt i ring og ved nr.13 ble veldig bra i sort-hvitt Knb - Chimping - herlig Picasso-surrealistisk, i ring - ble faktisk pent Helena - 1 og 5 likte jeg spesielt godt, du greide den siste der mye bedre enn meg - og takk fordi du spurte, jeg slengte meg jo på Jorun - de to farge graffitiene har flotte farger og veldig fine utsnitt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Tom, fine bilder, liker spesielt de sort-hvite. Bruker du Lightroom når du "lager" disse?Takk. Ja, jeg bruker Lightroom. Jeg har laget en preset basert på Orange filter, men med en del justeringer (bl.a kontrast 33, clarity 25 og mere). 5. Han ble litt overrasket når jeg spurte om jeg fikk ta bilde, men så smilte han og sa ja.Det ble et flott bilde. Det lønner seg å spørre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Vi kjørte visst med temmelig forskjellig brennvidde (også) på de ringene der. Dermed ble mitt bidrag en smule mer minimalistisk. Jeg burde nok ha blendet kraftig ned for å få litt mer fokusdybde, men det hadde krevd et stativ og det var jo ikke så lett tilgjengelig (måtte ha hentet det fram helt der bak på ryggen). Jeg skal vel ikke være vrangere enn at jeg viser mitt eksempel også. Jeg synes dette fungerte veldig bra jeg; mye mer drømmende enn min utgave. JounT: Liker den stramme komposisjonen du har brukt på graffiti-bildene. RaindA: Bra stemingsrapport fra Blå. HelenaN: Nydelig spiral i #2. Og #3 gjør seg i sort/hvitt. Endret 17. september 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå