borchgrevink Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Her kan vi kjøre diskusjon om den kommende Nexus 5: http://www.amobil.no/artikler/dette-er-nexus-5/137439 Ser foreløpig ut til at det er LG som produserer og at den blir veldig lik LG G2. Lovende hardware, men muligens lite batteri (2300 mAh)? Uansett blir dette en av de mest spennende mobilene i år. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Frister, men tror nok jeg holder meg til N4. Neida, blir nok N5 Lenke til kommentar
Faktanett Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 De seneste ryktene tilsier at de to variantene av Nexus 5 ikke bare vil ha forskjellig lagringskapasitet (16/32GB) men også forskjellig batterikapasitet (2300/3000mAh) 1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Totalt uinteressant telefon for meg dersom den kun kommer med 2300mAh. Gamle Motorola Razr Maxx hadde jo 3300mAh, så da bør jaggu meg Nexus 5 komme med noe bedre også.. 1 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Spennende rykter angående det med batteri! med 3000 mAh blir den et garantert kjøp. 1 Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ikke akkurat veldig mange som er nysgjerrig på denne tlf.... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg venter i spenning på denne. Blir kanskje min første Android-telefon, da det frister å prøve noe annet enn iPhone denne gangen. Har en iPhone4 som virkelig trenger å bli byttet ut. Dersom den blir lansert 15.okt er det noen som aner hvor lang tid det tar før vi kan få en i hende her på berget? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Okay, ser hvordan de gjorde det under lansering i fjor, sendte via Jetcarrier fra statene osv. I år som den kommer med LTE kommer det mest sannsynlig to versjoner, en egen europeisk som er kompatibel med våre bånd. http://www.android4fans.com/2013/09/12/lg-d821-spotted-at-fcc-could-be-nexus-5-lte-european-version/ Da blir det plutselig verre å få tak i en under launch, med mindre den norske Play Store åpner i tide til lanseringen. (Tvilsomt, da ryktet kun sier innen utgangen av året.) Er det noen som har noen tips og triks for å få tak i fra England eller Tyskland, uten å kjenne noen som bor/studerer der for øyeblikket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 D821 passert BT SIG visst, det pleier å skje sånn rett før lansering. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Nexus 5 i lang video på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2ksOJl0PDDg&feature=youtube_gdata_player Trolig en tidlig prototype. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 den så faktisk veldig uspennende ut... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Fin telefon. LG lager mye bra om dagen. Fikk dog ny Oppo Find 5 (da den første knakk skjermen), så blir nok en stund før jeg oppgraderer. Blir spennende å se prisen. En nexus-telefon synes jeg bør være priset under 4k. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 En nexus-telefon synes jeg bør være priset under 4k. Eh.. hvorfor ? Lenke til kommentar
MacGeeky Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det ryktes at Nexus 5 vil selges via norske Google Play Store: https://plus.google.com/u/0/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Eh.. hvorfor ? Jo, fordi det skal være en utviklertelefon, noe som i seg selv skal være billigere. I tilegg har Nexusene generelt vært billigere over dammen, og da burde det være likt her. Nexus 4 startet under 4k (16gb-utgaven). Endret 13. oktober 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det ryktes at Nexus 5 vil selges via norske Google Play Store: https://plus.google.com/u/0/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd Ikke at jeg helt vet hva det er , men er det veldig gode nyheter ? Hva er bra med det? Jeg spørr fordi jeg ikke har peiling.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikke at jeg helt vet hva det er , men er det veldig gode nyheter ? Hva er bra med det? Jeg spørr fordi jeg ikke har peiling.... En del greier kun kommer på den amerikanske utgaven av butikken, så ryktet indikerer ikke annet enn at telefonen ser ut til å bli tilgjengelig for oss også. Dersom den kun selges gjennom Google store her til lands er det imidlertid litt dumt, iallefall for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jo, fordi det skal være en utviklertelefon, noe som i seg selv skal være billigere. I tilegg har Nexusene generelt vært billigere over dammen, og da burde det være likt her. Nexus 4 startet under 4k (16gb-utgaven). Utviklere er neppe en spesiell art som har krav på å få telefoner rimeligere enn andre... ? Google har vel uansett en tradisjon for å selge Nexus litt rimeligere, men det er hardware på linje med ganske kostbare telefoner. Så om Google også selger denne modellen billig er det jo fint, men ikke noe jeg "krever" eller "synes de bør". Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Min neste telefon Gidder ikke fikse skjermen på Note2, bruker heller pengene på Nexus! Ifølge ryktene blir denne lansert i morgen, men finner ikke noe info om Google Event? Burde ikke invites vært sendt ut for lenge siden om de virkelig har launch allerede om 24 timer?? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jo, men rykte om morgendagens lansering går ut på at det ikke blir noe event. Vi får se, er vel enten i morgen eller 31. oktober. Det lekker hvertfall mye ut til pressen om denne, så er ikke så mye igjen å vise frem i en lansering, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå