Gå til innhold

Hvilke spill skal du ha til PS4 launch? Forventninger på PS4?


Fredrik7le86

Anbefalte innlegg

Jeg satser på FIFA 14. har høye forventninger på den nye fysikkmotoren og alle detaljer som kommer med den høyere oppløsningen og mere kraft og plass (blu.ray, 8gb ddr5, 8 core cpu) spillet får.

 

og Assassins Creed IV Black Flag. Tenkte først velge Watch Dogs men Assassins Creed har flere år og 5 spill på nakken alerede så dette trur jeg blir en finpolert og fantastisk spille opplevelse. PS4 skal også få den beste versjonen med ett interaktivt kart som kommer opp når du klikker på touchpadden. der du kan scrolle rundt og zoome med touch.

men det blir nokk Watch Dogs også etter jeg har spillt klart AC4.

 

Spill som BF4 og COD: Ghosts spilles på PC med Mus og tastatur.

 

ett tilbehør jeg har tenkt å kjøpe på Launch er en ekstra

Blå Dualshock 4 kontroller. Ett must om man får besøk av venner som vill se den nye konsollen i action og spille litt FIFA :) Det er også denne jeg kommer bruke som min primære kontroller da den bare er så utroligt fin og har det blåe temaet som PS4 har.

 

En Playstation Cam eller Eye eller hva den nå heter er ikke noe som intresserer meg enda. Men dykker det opp noe i fremtiden som ser revolusjonerernde ut i spill så blir det kansje ett kjøp da isåfal.

 

del med deg dine Launch Spill og tanker og forventninger på denne "Next-Gen" konsollen som snart sitter i stuene våres.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg elsker nye konsoller, så jeg slengte inn en bestilling på hele 10 spill til Playstation 4! PS4 lanseringen for min del blir den største i min konsollhistorie med antall spill skaffes på lanseringsdagen.

Her er lista:

 

Killzone Shadow Fall: Grunnen til jeg velger dette er fordi jeg synes Killzone spillene er de beste skytespillene på konsoll som jeg har spilt! Med fabelaktig grafikk, glimrende coversystem, tung våpenfølselse m.m

 

DriveClub: Ser mange ikke liker det dem har sett av dette, men det gjør jeg. Spillet skal ikke være mest realistiske eller mest arcade, dem prøver å få det midt på treet.

 

Knack: Ser ut som et spill jeg kommer til å like. ER veldig glad i plattformspill og da må Knack skaffes til PS4

 

Resten av spillene er som følger:

Watch Dogs

Call Of Duty Ghosts

Assassin's Creed IV Black Flag

Lego Marvel SuperHeroes

FIFA 14

Battlefield 4

Need For Speed Rivals

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minecraft er selvskreven her i gården, men utenom det er jeg usikker. Alle launch spillene er i kanskje boksen.

 

Ellers er jeg veldig gira på playstation eye + oculus rift opplegget til Sony, både til film og spill.

 

Noe jeg også håper er der ved launch er en solid HBO app.

 

Ellers har man vel store forventninger som ellers til knallgode eksklusiver utover årene, og en like bra innsats iforhold til indie satsingen og deres generelle positive fokus. tankegang og satsing på apps,programmer og utstyr som oculus rift m.m :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...