HelenaN Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Takk for idag! Ble en kort og ikke så produktiv tur for meg, men her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Takk for treffet i dag ja, Helena. Det ble jo en fin liten samling det. Flott det første løpe-bildet ditt. Kom hjem nå jeg, skal straks se på mine. Vi hadde en liten hyggelig kaffe-stund på Bristol etterpå.....vi var litt få i dag, men det var fint å få en fotoprat, og å lufte kameraet litt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det siste bildet ditt var skikkelig tøft, Helena. Litt mye midtstilt, men ellers uvanlig og tøft. Merkelig "muskelspill". Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Takker for Mini-treff i dag - vi var ikke mange - men hyggelig likevel. Jeg tok ikke så mange bilder, for jeg er ikke kommet ajour med sommerens bilde-redigering. Men her er noen av de jeg tok: 1.Foto-Start 2. Valgkampanje 3. Rulle-valg-bord 4. Rulle-valg-bord-2 5. Lørdags-pynting 6. Hund-Eier-Likheter 7. Trondheim-Maraton 8. Trondheim-Maraton 9. Trondheim-Maraton 10.Torg-figur Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Takk til dere begge! Ratleto, det var mer vanskelig enn jeg hadde trodd. Fikk ta mange bilder för jeg fikk et jeg likte. Mange fine, Randi! Liker spesielt nr. 5, 9 (perfekt timing!) og 10. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Takk for hyggelig fototreff Starten Lang Lukkertid Solbrillefint Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det var tre originale! Flott med den starten, og Ha,ha....den Lang Lukkertid var veldig morsom! Lenke til kommentar
Akre Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hyggelig treff- ....god kaffe på nostalgisk sted - null fotos fra meg .. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hyggelig treff- ....god kaffe på nostalgisk sted - null fotos fra meg .. Var ikke så lett å fotografere nei, med all viraken og alt folk rundt på alle kanter......det blir sikkert bedre neste gang når vi får "stedet" mer for oss selv. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hehe var dere også der ja. Var der på jobb for kondis.no, mye blide fjes å se i løypa Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ja, du har fanget en del blide der ja.....så ut som løpingen gikk lett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå